
Το brand ρολογιών που πρωταγωνιστεί στο The Last Dance
Εκτός από το μπάσκετ και τους Chicago Bulls, οι Michael Jordan και Scottie Pippen μοιράζονται μία ακόμα μεγάλη αγάπη.

Μπορεί το The Last Dance για τον Michael Jordan και την αυτοκρατορία των Chicago Bulls στα 90s -αναμφίβολα η πιο επιτυχημένη σειρά ντοκιμαντέρ που έχει προβάλλει το Netflix στην πλατφόρμα του- να έχει ρίξει εδώ και μερικές εβδομάδες αυλαία, ωστόσο η συζήτηση γύρω από αυτό δεν λέει να σταματήσει. Το εντυπωσιακό είναι ότι δεν εξαντλείται στο αθλητικό κομμάτι του θέματος, στο αυτονόητο δηλαδή, αλλά επεκτείνεται ακόμα και σε στιλιστικές προσεγγίσεις, από τις προσωπικές ενδυματολογικές επιλογές του Air μέχρι τις εκκεντρικές του Dennis Rodman όπως αποτυπώθηκαν μέσα από τα πλάνα του The Last Dance - αυτά που αποκάλυψαν ένα τρίτο στοιχείο που ενώνει τους Jordan και Scottie Pippen, εκτός από την αγάπη τους για την πορτοκαλί Θεά και τους Bulls.
Οι δύο θρύλοι του NBA εμφανίζονται σε σημερινά πλάνα του ντοκιμαντέρ να φορούν μοντέλα της ίδιας ωρολογοποιίας, του ελβετικού brand Roger Dubuis.

Στον καρπό του Michael δεσπόζει το Excalibur Spider Pirelli Automatic Skeleton, ένα μαύρο, ατσάλινο ρολόι του 2019 με εντυπωσιακό καντράν που αποκαλύπτει την "καρδιά" του.
Από την άλλη, στον καρπό του Scottie συναντάμε το Excalibur Double Flying Tourbillon.

Πρωτοκυκλοφόρησε στην αγορά το 2013 και θεωρείται μία από τις κλασικές αξίες του brand.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.