Καμία σωτηρία, το Instagram προσθέτει κι άλλες διαφημίσεις
Οι δοκιμές της Meta στο πολύπαθο Instagram συνεχίζονται.
Εδώ και μήνες το Instagram βιώνει μια από τις χειρότερες στιγμές της μικρής ιστορίας του, καθώς οι αλλαγές που τέσταρε το προηγούμενο διάστημα, δέχθηκαν σκληρή κριτική από τους χρήστες και ο Adam Mosseri, ο επικεφαλής της πλατφόρμας βρέθηκε απολογούμενος. Μέσα σε αυτό το οπωσδήποτε αρνητικό timing, το Instagram φαίνεται ότι προσθέτει άλλον έναν πονοκέφαλο στους χρήστες με νέες διαφημίσεις στη ροή.
Ήδη βλέπουμε διαφημίσεις κατά την κύλιση των feeds στη σελίδα της εξερεύνησης, αλλά τώρα, το Instagram λέει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να βάλουν διαφημίσεις και στην αρχική σελίδα Explore, η οποία είναι το πλέγμα των φωτογραφιών και των βίντεο στο οποίο προσγειωνόμαστε όταν ανοίγουμε για πρώτη φορά την καρτέλα. Αν νιώθεις περιέργεια για το πώς μπορεί να μοιάζει αυτό, το Instagram έδωσε ένα παράδειγμα που δείχνει μια μεγάλη διαφήμιση να καταλαμβάνει ένα αρκετά μεγάλο μέρος του πλέγματος Explore.

Η διαφήμιση έχει μια ετικέτα "sponsored" μαζί με το όνομα του λογαριασμού και ένα κουμπί "μάθετε περισσότερα", ώστε να μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για διαφήμιση. Ακόμα κι έτσι, φαίνεται άβολο να την έχουμε φάτσα κάρτα με το που συνδεόμαστε.
> Διάβασε ακόμη: Αυτό το Instagram θέλουμε;
Κι αν νομίζεις ότι ακόμα κι έτσι τα προφίλ, παραμένουν ασφαλή από διαφημίσεις, καλό είναι να το ξανασκεφτείς. Το Instagram δοκιμάζει διαφημίσεις στη ροή των φωτογραφιών που χαζεύουμε στο προφίλ κάποιου. Η πλατφόρμα λέει ότι θα βάζει διαφημίσεις μόνο σε "μη εφηβικά, δημόσια προφίλ" και ότι αναπτύσσει ένα πρόγραμμα που θα επιτρέπει σε "επιλεγμένους" δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα από αυτές τις διαφημίσεις.
Εκτός του Instagram, η Meta θέλει να κερδίσει χρήματα από τις διαφημίσεις των Reels που δημοσιεύονται στο Facebook. Η εταιρεία δοκιμάζει διαφημίσεις βίντεο "post-loop", οι οποίες διαρκούν από τέσσερα έως 10 δευτερόλεπτα και αρχίζουν να παίζουν αφού ένα Reel έχει ελάχιστα παιχθεί. Μάλιστα υποστηρίζει ότι οι χρήστες θα μπορούν να παραλείψουν τη διαφήμιση και μόλις το κάνουν (ή η διαφήμιση τελειώσει), το Reel θα αρχίσει να παίζει ξανά. Ό,τι ακριβώς συμβαίνει στο YouTube.
H TikTokποίηση συνεχίζεται
Τα έσοδα του Facebook μειώθηκαν για πρώτη φορά το περασμένο τρίμηνο και η Meta αναμφίβολα αναζητά περισσότερους τρόπους για να βγάλει χρήματα. Η εταιρεία έχει ήδη δείξει ότι είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να προλάβει άλλες πλατφόρμες όπως το TikTok, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι αψηφά τους χρήστες του Instagram και στρέφεται στο βίντεο. Παράλληλα, εργάζεται επίσης σε επί πληρωμή λειτουργίες στο Facebook, το Instagram και το WhatsApp, αν και δεν είναι ακόμη σαφές τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
H Apple παρουσίασε μια κομμένη κάλτσα ως θήκη για iPhone-δε φαντάζεστε πόσο τη χρεώνει
H Apple ξαναχτυπά με ένα αξεσουάρ που έχει γίνει viral πριν καν κυκλοφορήσει: το iPhone Pocket, μια θήκη που πολλοί στο διαδίκτυο παρομοιάζουν με… κομμένη κάλτσα, αλλά με τιμή που "τσουρουφλάει".
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΠώς ο Chuck Norris παραμένει τόσο fit στα 85 του
Στα 85 του, ο Chuck Norris δείχνει πως η ηλικία είναι απλώς ένας αριθμός. Με συνεχή άσκηση, πειθαρχία και σωστή προσέγγιση, παραμένει δυνατότερος από ποτέ.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςΟ Cristiano Ronaldo επέστρεψε στην Αμερική μετά από 11 χρόνια-Η συνάντησή του με τον Donald Trump
Ο Cristiano Ronaldo παρευρέθηκε σε επίσημο δείπνο στον Λευκό Οίκο μαζί με Donald Trump και Mohammed bin Salman, σε μια βραδιά γεμάτη πολιτικό και αθλητικό ενδιαφέρον.
Γραφει Γιαννης ΜπελεσιωτηςΗ 5λεπτη άσκηση για να σταματήσεις το ροχαλητό
Μάθε πώς μια απλή άσκηση 5 λεπτών μπορεί να μειώσει το ροχαλητό, να σταθεροποιήσει τους αεραγωγούς και να βελτιώσει τον ύπνο σου χωρίς CPAP ή ειδικές συσκευές.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΗ νέα έκδοση του Google Gemini είναι εδώ-τι καινοτομίες φέρνει
Το Google Gemini επιστρέφει σε νέα εποχή: πιο έξυπνο, πιο γρήγορο και πιο ικανό από ποτέ. Η Google λανσάρει το Gemini 3 και υπόσχεται ένα AI που καταλαβαίνει, δημιουργεί και αποφασίζει με τρόπους που αλλάζουν το παιχνίδι.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΠόση πρωτεΐνη είναι too much για τον οργανισμό μας
Ο πλήρης οδηγός για την ιδανική πρόσληψη πρωτεΐνης: πραγματικές ανάγκες, όρια, κίνδυνοι από την υπερκατανάλωση και οι καλύτερες φυσικές πηγές για υγιή μυϊκή ανάπτυξη.
Γραφει Τιμος Σαλαμες