Κορονοϊός, φαγητό και εμβολιασμός

Λίγες χρήσιμες συμβουλές για το after-vaccine effect.

Γράφει: Ραφαέλλα Ράλλη 14 Ιουλίου 2021

Είτε πρόκειται για την πρώτη ή τη δεύτερη δόση του εμβολίου, η ανακούφιση που ακολουθεί για τους περισσότερους ανθρώπους είναι τεράστια, επειδή παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία από τον κορονοϊό που μαίνεται εκ νέου αυτή τη φορά λόγω της περίφημης μετάλλαξης Δέλτα. Όπως και να έχει όμως, με λίγη καλή μνήμη μπορεί να θυμηθεί κανείς ότι κάθε εμβόλιο που κάναμε στο παρελθόν είχε τις παρενέργειές του, ανάλογα με τον οργανισμό στον οποίο χορηγούνταν, οπότε καλό θα ήταν να είμαστε προετοιμασμένοι να τις αντιμετωπίσουμε.

Άλλωστε, όσο αναμενόμενος κι αν είναι στην προκειμένη περίπτωση ένας ανεπιθύμητος πονοκέφαλος ή μία ναυτία, αυτό δε σημαίνει ότι παύουν να είναι ενοχλητικά ως συμπτώματα. Παρακάτω βρίσκεις τρεις χρήσιμες συμβουλές για το θέμα 'εμβόλιο και παρενέργειες' που θα σε βοηθήσουν αμέσως να ανακάμψεις ή να μην καταλάβεις καμία διαφορά από την καθημερινότητά σου.

Απόφυγε αυτές τις τροφές

Ακόμα κι αν θέλεις να γιορτάσεις το γεγονός με ένα πλούσιο γεύμα καλύτερο είναι να αποφύγεις τις λιπαρές τροφές όπως πίτσες, χάμπουργκερ κλπ σύμφωνα με τα λεγόμενα του Dr. Todd Born, ενός Αμερικανού ειδικού διατροφής. Προτίμησε καλύτερα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα μήλα.

>Διάβασε ακόμη: Πώς τα εμβόλια εξόντωσαν την ευλογιά και όχι μόνο

Είναι επίσης σημαντικό να καταναλώσεις αρκετή πρωτεΐνη για να δώσεις στον οργανισμό την καλύτερη δυνατή ώθηση μετά το εμβόλιο. Αντί να αδειάσεις ένα σακουλάκι με πατατάκια, είναι πιο βοηθητικό στην προκειμένη περίπτωση να καταναλώσεις ένα μπολ με όσπρια που επίσης αποτελούν μία καλή πηγή πρωτεΐνης. Επιπλέον, θα πρέπει να αποφύγεις ακραίες δίαιτες όπως το fasting ή εκείνες που περιέχουν λίγους ή καθόλου υδατάνθρακες.

Ενυδατώσου σωστά

Αυτό που ισχύει στην καθημερινή ζωή είναι ακόμη πιο αληθινό μετά τον εμβολιασμό: ο οργανισμός πρέπει να είναι επαρκώς ενυδατωμένος. Άφθονο νερό ή έστω τσάι χωρίς ζάχαρη είναι απαραίτητα. Παρεμπιπτόντως, αν αισθανθείς λίγη ναυτία μετά τον εμβολιασμό, μπορείς να διορθώσεις άμεσα την κατάσταση με ένα σπιτικό τσάι με τζίντζερ, όπως προτείνει ο Αμερικανός γιατρός Dr. Ronald Hoffmann.

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου

Εάν θέλετε να δώσεις μία επιπρόσθετη ώθηση στο ανοσοποιητικό σοθ σύστημα, οι ειδικοί συστήνουν την προσθήκη γιαουρτιού ή κεφίρ στην ημερήσια διατροφή μας. Περιέχουν γαλακτοβάκιλλους που συνδράμουν στην ανοσολογική απόκριση του οργανισμού. Αυτό έχει αποδειχθεί, μεταξύ άλλων, και σε πρόσφατες μελέτες με θέμα τον κορονοϊό και την αντιμετώπισή του.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

50 χρόνια Maserati Boomerang

Δημιουργήθηκε από το διάσημο χέρι του Giorgetto Giugiaro και κατασκευάστηκε από την Italdesign σε μόνο ένα κομμάτι.

Γραφει TopGear

Η Madonna και το μετα-αποκαλυπτικό αιδοίο της έγιναν NFT

Η βασίλισσα της pop κάνει την είσοδό της στον κόσμο των NFTs με έναν τελείως 'μαντονικό' τρόπο.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Μια ματιά στην πιο εντυπωσιακή έπαυλη του Selling Sunset

Μέσα στο πολυτελές σπίτι στο Canyon Drive του Λος Άντζελες.

Μεταβολική προπόνηση για να κάψεις λίπος

Η μεταβολική προπόνηση υπόσχεται να σε κάνει φέτες αλλά απαιτεί πολλή όρεξη και προσήλωση.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η δίαιτα που υπόσχεται κοιλιά-πλάκα σε 6 μέρες

H επιστημονική μέθοδος διατροφής που όχι μόνο αδυνατίζει, αλλά καθαρίζει συκώτι και νεφρά από το λίπος.

Γραφει Γιαννης Σπανος

9 από τις ωραιότερες παραλίες του κόσμου

Νησιά Cayman, Ιταλία και Ελλάδα: Οι ακρογιαλιές που θέλεις να επισκεφθείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή σου.

Γραφει Μπαμπης Δουκας