Tips για να μείνεις fit στις διακοπές

Πώς θα διατηρήσεις το καλοκαίρι όσα κοπίασες να αποκτήσεις τον χειμώνα.

Όσο κι αν μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, η αλήθεια είναι ότι το σώμα σου χρειάζεται μέσα στη χρονιά ένα διάστημα ξεκούρασης από τις σκληρές προπονήσεις για να μπορεί να συνεχίσει να αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται η γυμναστική στις καλοκαιρινές διακοπές, εκτός και αν θέλεις να γυρίσεις πίσω με μικρότερους μύες, περισσότερο λίπος και λιγότερη γράμμωση. Πώς θα βρεις, λοιπόν, τη χρυσή τομή ανάμεσα στη χαλάρωση και τη διατήρηση της φυσικής σου κατάστασης; Με τα tips που ακολουθούν.

Καταρχήν, χαλάρωσε

Τα μεγάλα και γραμμωμένα μπράτσα σου δεν θα αρχίσουν να τρέμουν σαν ζελέ αν μείνεις μία εβδομάδα εκτός γυμναστηρίου, παρότι θα πρέπει να κάνεις κάποιου είδους αθλητική δραστηριότητα για να μη χάσεις τη φόρμα σου. Οπότε το πρώτο και καλύτερο tip που έχουμε να σου δώσουμε είναι το να μην πανικοβληθείς.

Πάρε μαζί τα αθλητικά σου και ένα στρώμα γυμναστικής

Ακόμα και αν νομίζεις ότι δεν θα τα χρησιμοποιήσεις γιατί π.χ. σκοπεύεις να κολυμπάς όλη μέρα, σε περίπτωση που σου έρθει στο μυαλό να κάνεις μία πιο δομημένη προπόνηση θα σου χρειαστούν.

Προγραμμάτισε τα γεύματά σου

Λένε ότι το κορμί φτιάχνεται στην κουζίνα και όχι στο γυμναστήριο οπότε σκέψου τι διατροφικές επιλογές θα έχεις στον τόπο του παραθερισμού σου. Θα υπάρχει π.χ. το πρωί μπουφές για όλα τα γούστα από τον οποίο θα μπορείς να διαλέγεις φρούτα, δημητριακά και γιαούρτι; Κάποιο εστιατόριο με υγιεινές και μόνο επιλογές για να αποφύγεις τον πειρασμό του να συνοδεύσεις με κρασί, τυροκαυτερές και τηγανητές πατάτες τα κατά τ' άλλα υγιεινά ψάρια στη σχάρα της ταβέρνας; 

Tips για να μείνεις fit στις διακοπέςiStock

Ξέφυγε λίγο με το φαγητό αλλά όχι με το αλκοόλ

Όπως δεν πρέπει να πανικοβληθείς με το ότι δεν θα κάνεις προπόνηση στο γυμναστήριο το ίδιο χαλαρά πρέπει να πάρεις τα πράγματα με τη διατροφή σου. Μην σε πιάνουν υστερίες: Φάε τα κροκ μεσιέ, τα ανιθοπιτάκια και τις λοιπές τοπικές σπεσιαλιτέ που θα βρεις όπου κάνεις διακοπές και μόνο εκεί, φροντίζοντας να κάψεις τις έξτρα θερμίδες με λίγη γυμναστική. Το πολύ αλκοόλ που είναι όλο ζάχαρη, όμως, πρέπει να το αποφύγεις γιατί θα σου κάτσει στην μπάκα.

Ανακάλυψε τη χαρά του περπατήματος και της ποδηλασίας

Αν πηγαίνεις διακοπές σε ένα μέρος για πρώτη φορά, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να δεις τις ομορφιές του και την ίδια στιγμή να κάνεις καλό στη φυσική σου κατάσταση από το να το ανακαλύψεις περπατώντας ή κάνοντας ποδήλατο. Φρόντισε, μόνο, να έχεις μαζί σου τον εκάστοτε απαραίτητο και κατάλληλο εξοπλισμό π.χ. ένα καπελάκι για τον ήλιο, άνετα αθλητικά παπούτσια, θερμός με παγωμένο νερό.

Μείνε δραστήριος

Κάνε μία έρευνα για να δεις τις ευκαιρίες που σου δίνει ο τόπος των διακοπών σου για αθλητικές δραστηριότητες έξω από τα συνηθισμένα, όπως είναι οι πεζοπορίες και τα θαλάσσια σπορ. Αν έχεις παιδιά, ένας καλός τρόπος για να διατηρήσεις τη φόρμα σου είναι το να χαρείς μαζί τους το παιχνίδι - κάτι που μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο εξαντλητικό απ' ό,τι ακούγεται.

Κάνε ολιγόλεπτα διαλείμματα από τη θερινή ραστώνη

Το χειρότερο λάθος που μπορείς να κάνεις στις διακοπές σου είναι το να κοιμάσαι στις 3 μετά τα μεσάνυχτα και να ξυπνάς στις 6 για να χωρέσεις στο πρόγραμμά σου τη γυμναστική. Γιατί; Επειδή, πολύ απλά, δεν θα καταφέρεις να ξεκουραστείς. Αντί να υποβάλλεις, λοιπόν, τον εαυτό σου σε σκληρή πειθαρχία, είναι προτιμότερο το να δημιουργήσεις ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα από τη θερινή ραστώνη για λίγο τρέξιμο και κάποια σπριντ.

> Διάβασε ακόμη: Γιατί 1 λεπτό HIIT ισούται με 45 λεπτά γυμναστικής

Εκμεταλλεύσου τις δυνατότητες που σου δίνει το μέρος των διακοπών σου

Κι όταν λέμε δυνατότητες εννοούμε εξίσου το γυμναστήριο που μπορεί να υπάρχει εντός του ξενοδοχείου σου, τον ίσιο παραθαλάσσιο δρόμο που προσφέρεται για τζόκινγκ ή κάποιο πάρκο που διαθέτει όργανα γυμναστικής.

Στηρίξου στους φίλους σου

Αν πας διακοπές με μεγάλη παρέα, δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να υπάρχει σε αυτή και ένας άλλος τύπος που να γουστάρει τη γυμναστική όσο εσύ - αρκεί να δίνετε ο ένας στον άλλο το κατάλληλο πουσάρισμα για να παραμείνετε active χωρίς να το παρακάνετε.

> Διάβασε ακόμη: Η μία και μόνο άσκηση του Mark Wahlberg για άψογο six pack

Απόλαυσε το σώμα σου

Αν έχεις κάνει καλή δουλειά όλη τη χρονιά που προηγήθηκε τώρα είναι η ώρα για να χαρείς τους καρπούς ενός καλοδουλεμένου σώματος. Οπότε, όπως θα έχεις καταλάβει από όσα προηγήθηκαν, εκμεταλλεύσου τις διακοπές σου για να ξεκουραστείς και απλώς κάνε το μίνιμουμ των δραστηριοτήτων που απαιτείται για να μην εκτροχιαστείς τελείως από τη στοχοθεσία σου.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τι είναι πάλι αυτό το goblin mode;

Το να κάνεις ό,τι σου καπνίσει και να περιφέρεσαι σαν λέτσος χωρίς να δίνεις δεκάρα τσακιστή, να μπαίνεις δηλαδή σε goblin mode, είναι η φράση της χρονιάς σύμφωνα με το Oxford English Dictionary.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Είναι αυτή η καλύτερη Gymkhana που έγινε ποτέ;

Ο Travis Pastrana επιστρέφει με ένα Subaru GL Wagon 862 ίππων και εμείς χαιρόμαστε τόσο που βάζουμε δύο συντάκτες να γράψουν για την καλύτερη -ίσως- Gymkhana που έγινε ποτέ.

Γραφει TopGear

Ο Ryan Reynolds ξέρει πολύ καλά πώς να κάνει αφιερώσεις

O 46χρονος ηθοποιός τιμήθηκε με το Icon βραβείο στα People's Choice Awards και έκανε μια τρυφερή αφιέρωση στην Blake Lively.

Dolly Parton, τι κάνεις στο TikTok;

Η Dolly Parton έφτασε στο TikTok και φτιάχει κέικ με το δικό της αλεύρι.

Οι χριστουγεννιάτικες κάρτες των attica έχουν την υπογραφή του Σπύρου Χάλαρη

Ο διεθνώς αναγνωρισμένος illustrator Σπύρος Χάλαρης δημιούργησε τις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες που θα συνοδεύουν τις εορταστικές μας αγορές.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Η HotelBrain Academy ανοίγει τις πόρτες της τον Ιανουάριο του 2023

Κορυφαίοι επαγγελματίες του τουρισμού θα εκπαιδεύσουν όσους θέλουν να χτίσουν μια σταδιοδρομία στο χώρο.