Τα χειρότερα λάθη που κάνουμε σε βασικές ασκήσεις γυμναστικής

Ένας personal trainer εξηγεί τι δεν πρέπει να κάνουμε όταν τις εκτελούμε.

Ένας από τους πιο δημοφιλείς προπονητές στον κόσμο, ο Jeff Cavaliere καταπιάνεται και με τα πιο απλά πράγματα στον χώρο της γυμναστικής, μοιράζοντας γνώση μέσω των σόσιαλ μίντια. Σε ένα από τα βίντεό του λοιπόν, αποφάσισε να αναλύσει μερικά από τα χειρότερα λάθη που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι στις ασκήσεις που εκτελούν.

Είτε είσαι αρχάριος είτε προπονείσαι για χρόνια, οι συμβουλές του Cavaliere μπορούν να είναι χρήσιμες, καθώς επισημαίνει τα απλά λάθη στην τεχνική που μπορεί να μας κρατήσουν πίσω όταν πρόκειται για την ενδυνάμωση μυών, δίνοντας παράλληλα λύση.

Καταρχάς, σύμφωνα με τον Cavaliere, πολλοί άνθρωποι επιλέγουν τις εκτάσεις ποδιών όχι απαραίτητα επειδή θέλουν να απομονώσουν τους τετρακέφαλους, αλλά επειδή αναζητούν μια πιο εύκολη άσκηση για τα πόδια. "Οι τετρακέφαλοί μας δέχονται πολλή δουλειά", λέει. "Θα προτιμούσα να σας δω να χαλάτε το χρόνο σας για να κάνετε κάποια πρόσθετη δουλειά με τους οπίσθιους μηριαίους ή τους γλουτιαίους, γιατί ξέρω ότι πιθανώς έχετε αδύναμους οπίσθιους και γλουτιαίους".

Αν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις τις κάμψεις ποδιών για να αναπτύξεις δύναμη στους οπίσθιους μηριαίους, τότε ο Cavaliere συμβουλεύει να μην ακουμπάς τα γόνατά σου στο μαξιλάρι, καθώς αυτό ενεργοποιεί υπερβολικά τους καμπτήρες του ισχίου και μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην πορεία, όπως πόνο στη μέση. Συστήνει να ενεργοποιείς τους γλουτούς σε κάθε επανάληψη - ή απλά να εκτελείς μια καθιστή ή όρθια παραλλαγή αντί γι' αυτό.

Περνώντας στο στήθος, ο Cavaliere εξετάζει μερικά από τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουμε κατά την εκτέλεση του machine chest fly, γνωστού και ως pec deck. Πρώτα απ' όλα είναι σημαντικό να μη λυγίζουμε τα χέρια μας προς τα πίσω όταν μπαίνουμε στο μηχάνημα: η περιστροφή ολόκληρου του σώματός μας για να φέρουμε τον εξοπλισμό στη θέση του πριν ξεκινήσουμε θα εξαλείψει την άσκοπη καταπόνηση.

Ολόκληρο το βίντεο του Cavaliere

Όταν πρόκειται για την πραγματική εκτέλεση του μηχανήματος, προσθέτει: "Οδηγήστε το σώμα και το στήθος σας προς τα πίσω καθώς τα χέρια σας έρχονται μπροστά". Στη συνέχεια, υπάρχει αυτό το κλασικό ρητό για την ανάπτυξη των ώμων, η πλευρική πλευρική ανύψωση, και ο Cavaliere έχει "χοντρό" πρόβλημα με αυτή την άσκηση.

"Πρέπει να έχετε το μικρό σας δάχτυλο σε υψηλότερη θέση από τον αντίχειρά σας στο πάνω άκρο της επανάληψης, σαν να ρίχνετε νερό. Αυτό μπορεί στην πραγματικότητα να επηρεάσει αρνητικά την υγεία των ώμων σας", εξηγεί. "Αντ' αυτού, αυτό που κάνω είναι να κλίνω τον κορμό μου λίγο πιο μπροστά, κρατάω τον αντίχειρά μου ψηλότερα από το μικρό δάχτυλο για να ανακουφίσω οποιαδήποτε από αυτές τις ανησυχίες, και εξακολουθώ να χτυπάω το μεσαίο δελτίο πολύ δυνατά", λέει.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

To 'ράλι' των κρυπτονομισμάτων

Μπορεί το Ethereum να πιάσει την τιμή του Bitcoin;

Τρικ από έναν κορυφαίο trainer για περισσότερα push-ups

Πώς να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου στα push-ups, όποια κι αν είναι η φυσική σου κατάσταση.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Όταν ο Steve Jobs παρουσίαζε το πρώτο iMac το 1998

Ο ιστορικός λόγος του Steve Jobs αποκτά νέο νόημα στη μεταπανδημική εποχή του quiet quitting.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Να γιατί έχει τόση πέραση το OnlyFans

Σύμφωνα με μια έρευνα, φαίνεται πως η δημοφιλής υπηρεσία είναι ανάμεσα στις κορυφαίες για παράλληλο εισόδημα.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος έπεσε θύμα διάρρηξης

Το μεγάλο χρηματικό ποσό που απέσπασαν οι διαρρήκτες από τη μονοκατοικία του.