
Άρσεις θανάτου α λα ρουμανικά
Λίγα λόγια για την πραγματικά αποτελεσματική άσκηση made in Romania.
Οι άρσεις θανάτου αποτελούν ίσως τη δημοφιλέστερη άσκηση ενδυνάμωσης και έχουμε ασχοληθεί αρκετές φορές μαζί τους. Ωστόσο δεν έχουμε αναφερθεί στη ρουμανική παραλλαγή τους. Ενώ η τυπική άρση με μπάρα είναι μια από τις κορυφαίες ασκήσεις για χτίσιμο δύναμης, η ρουμανική άρση θανάτου έχει επίσης πολλούς fans σε όλον τον κόσμο και εμείς σήμερα εξετάζουμε το θέμα ενδελεχώς.
Η διαφορά της ρουμανικής εκδοχής
Η πρωταρχική διαφορά μεταξύ αυτών των δύο βασικών ασκήσεων είναι η τοποθέτηση του φορτίου (μπάρα, αλτήρες κ.λπ.) στην αρχή κάθε επανάληψης και το εύρος της κίνησής μας. Στην κλασική άρση θανάτου, τραβάμε την μπάρα από το έδαφος καθώς ανεβαίνουμε σε όρθια θέση.
Η ρουμανική άρση θανάτου από την άλλη, ξεκινά αφού σηκωθούμε όρθιοι με τη μπάρα στο ύψος του ισχίου. Στη συνέχεια, όταν κατεβάζουμε το βάρος προς τα κάτω, σταματάμε περίπου στο ύψος του μέσου του ισχίου, χωρίς να το αφήσουμε ποτέ να αγγίξει το έδαφος προτού επιστρέψουμε στην αρχική (όρθια) θέση. Επίσης, στη ρουμανική άρση θανάτου, οι γοφοί μας παραμένουν ψηλότερα και τα γόνατά μας είναι πιο ίσια, γι' αυτό και μερικές φορές κάποιοι αναφέρονται σε αυτή χαρακτηρίζοντάς την ως 'άρση με ίσια πόδια'.
Και οι δύο παραλλαγές άρσης θανάτου εμπλέκουν όλες τις μυϊκές ομάδες που αναφέρθηκαν παραπάνω, αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο. Επειδή η κλασική άρση θανάτου ρίχνει τους γοφούς χαμηλότερα και περιλαμβάνει μεγαλύτερη κάμψη των γονάτων από την ρουμανική, ενεργοποιεί τους τετρακέφαλους σε μεγαλύτερο βαθμό. Η ρουμανική άρση θανάτου, από την πλευρά της, σφυροκοπεί περισσότερο τους οπίσθιους μηριαίους και τους γλουτούς για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Όποια παραλλαγή όμως και αν εκτελέσεις, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι γυμνάζεις σχεδόν ολόκληρο τον κορμό σου.
Η ρουμανική άρση θανάτου είναι ασφαλέστερη
Με τη ρουμανική εκδοχή, η εστίαση μετατοπίζεται στον έλεγχο του βάρους όχι από τη θέση στο έδαφος, αλλά από την άρθρωση και προς τα πάνω. Με τη συγκεκριμένη παραλλαγή, είμαστε σε θέση να ελέγχουμε περισσότερο την κίνησή μας και να προσαρμόσουμε την άσκηση στις δικές μας ανάγκες.
Η ρουμανική άρση θανάτου στοχεύει στους γλουτούς
Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι άνθρωποι κάνουν άρση βαρών; Εκτός από την ανάγκη να τραβήξουν μεγάλο βάρος, οι περισσότεροι από εμάς είμαστε στο γυμναστήριο για να χτίσουμε μυeς, και όταν πρόκειται να δώσουμε προτεραιότητα στους οπίσθιους μύες (κυρίως στους γλουτούς) η ρουμανική άρση θανάτου μας δίνει τρελή ώθηση.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Να γιατί δολοφονήθηκε ο John Lennon - Τι είπε ο δολοφόνος του
Στις 8 Δεκεμβρίου 1980, ο Mark David Chapman σκότωσε τον John Lennon στη Νέα Υόρκη. Σχεδόν μισό αιώνα μετά, ο δολοφόνος του θρύλου των Beatles αποκάλυψε τι τον οδήγησε στο φρικτό έγκλημα.
Γραφει Νικη ΚοντομηναH σύζυγος του Sylvester Stallone, Jennifer Flavin έχει τη δική της θεωρία για την αύξηση των τρανς παιδιών στο Χόλιγουντ
Σε μία εποχή κατά την οποία αρκετοί διάσημοι όπως οι Charlize Theron, Megan Fox και Elon Musk έχουν παιδιά που αυτοπροσδιορίζονται ως τρανς, η επιχειρηματίας έδωσε τη δική της ερμηνεία για το εν λόγω φαινόμενο.
Γραφει Νικη ΚοντομηναTo Ninja Gaiden 4 είναι απ' τα κορυφαία action games των τελευταίων ετών [Game Review]
Δοκιμάσαμε το video game Ninja Gaiden 4. Αυτές είναι οι τελικές μας εντυπώσεις.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΈνας μίνι οδηγός βελτίωσης της ζωής μας, σύμφωνα με το Harvard
Δοκιμασμένες συμβουλές ευεξίας και όχι μόνο, από τους ειδικούς των ειδικών.
Γιατί πολλοί άντρες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν σαπούνι
Από το άρθρο του James Hamblin μέχρι τις δηλώσεις διάσημων όπως ο Jake Gyllenhaal, η τάση κατά του σαπουνιού προκαλεί συζήτηση για τη φροντίδα του δέρματος και τη φυσική ισορροπία του σώματος.
Γραφει Πωλινα ΦραγκουΑπίστευτο: Βρέθηκε πραγματικός τρελός επιστήμονας - Σε ποια χώρα συνελήφθη;
Μια απρόσμενη υπόθεση ξεκίνησε από ένα περιστατικό σε μια αυλή και εξελίσσεται σε δικαστική ιστορία, με επίκεντρο έναν ερασιτέχνη, που πειραματιζόταν με χημικά.
Γραφει Τιμος Σαλαμες