Ο κανόνας 20-5-3 υπόσχεται καλύτερη ζωή

20-5-3 ή αλλιώς, τρεχάτε στη φύση αδέρφια!

Ξέρεις τι είναι ο κανόνας "20-5-3"; Πολύ πιθανό είναι να μην τον έχεις ακούσει καν. Ακόμα πιο πιθανό όμως είναι να τον έχεις χρειαστεί ή να τον χρειάζεσαι αυτήν τη στιγμή γιατί...πόσο καιρό έχεις να κάνεις μία βόλτα στη φύση

Ο Michael Easter γράφει στο βιβλίο του The Comfort Crisis κάτι που όλοι (όχι;) γνωρίζουμε. Πως δηλαδή οι δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους προάγουν την ψυχική υγεία και τη δημιουργικότητα, γυμνάζουν το σώμα και τους πνεύμονες ενώ ενισχύουν την έκθεση στη βιταμίνη D και την παραγωγή μελατονίνης. Ο Easter λοιπόν, έγραψε ένα βιβλίο για να μας πείσει πως πρέπει να περνάμε περισσότερο χρόνο στη φύση, δίνοντάς μας μάλιστα ισχυρά επιχειρήματα. Ένα από αυτά τα επιχειρήματα, ήταν και ο κανόνας της Rachel Hopman.

Η Hopman είναι αυτή που εφηύρε τον κανόνα "20-5-3", σύμφωνα με τον οποίο, όλοι θα μπορούσαν να επωφεληθούν από: 20 λεπτά σε πράσινο περιβάλλον τρεις φορές την εβδομάδα, πέντε ώρες κάπου βαθύτερα στη φύση κάθε μήνα και ένα ετήσιο τριήμερο ξεκούρασης χωρίς ίντερνετ. 

20 λεπτά, κάθε μέρα 

Σύμφωνα με την Rachel Hopman, για να δεις οφέλη στη ζωή σου χρειάζεται να περνάς τον χρόνο σου σε πράσινο περιβάλλον τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Η ίδια ωστόσο, ζητά μονάχα είκοσι λεπτά την ημέρα, μέχρι αυτό να γίνει μία καθημερινή συνήθεια. Τα οφέλη; Μειωμένα επίπεδα κορτιζόλης στην κυκλοφορία του αίματος καθώς και βελτιώσεις στη νόηση, τη μνήμη και την ψυχική υγεία.

Απόλυτη συγκέντρωση κάθε μήνα, για 5 ώρες 

Αυτό είναι ένα μεγαλύτερο βήμα, που απαιτεί κάποια παραπάνω δέσμευση, αφού μπορεί να χρειαστεί να μετακινηθείς. Ένα πάρκο ή ένα βουνό φαντάζουν ιδανικά για μία βόλτα διάρκειας πέντε ωρών, που πρόκειται να σου χαρίσει έμπνευση, ενέργεια και φυσικά, καθαρό αέρα. 

1 τριήμερο, κάθε χρόνο 

Ο αριθμός 3 στον κανόνα σηματοδοτεί το τριήμερο. Ένα τριήμερο όμως δίχως ίντερνετ, μακριά από όλους και όλα. Η απόδραση στη φύση, μακριά από την καθημερινότητα, τη ρουτίνα, και τα πολύβουα μέρη φαίνεται πως είναι απαραίτητη για μία καλύτερη ζωή και ειδικά αν συνδυάζεται με την αποχή από οθόνες, τηλέφωνα και μηνύματα. Γιατί ναι, αν δεν το είχες μαντέψει μέχρι στιγμής, για τη Rachel Hopman οτιδήποτε μπορεί να σε αποσπάσει από τη φύση και την επαφή σου με τον άνθρωπο είναι "του διαβόλου". 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Τι κάνουν διαφορετικά οι διανοητικά δυνατοί άνθρωποι, σύμφωνα με την επιστήμη

Μερικοί άνθρωποι είναι "φτιαγμένοι" με τέτοιο τρόπο που στα μάτια μας δείχνουν -και είναι- πιο ανθεκτικοί, χωρίς να λυγίζουν. Αυτοί λοιπόν, έχουν συγκεκριμένες συνήθειες, λένε οι επιστήμονες. Τις παραθέτουμε εντός για να τους αναγνωρίζεις.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Το ρόφημα που σε ενυδατώνει καλύτερα από το νερό

Όταν κάνει ζέστη δεν είναι μόνο το νερό που σώζει. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι υπάρχει ένα καθημερινό ρόφημα που κρατάει το σώμα πιο ενυδατωμένο και για περισσότερο χρόνο.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Μαριγκόνα-Μαριπόζα: Όλοι εναντίον δύο γυναικών

Κάτι γίνεται λάθος, δεν μπορεί. Αν δείτε τα απαίσια σχόλια που γίνονται για τις δύο γυναίκες που απλά πήγαν να δουν το ματς της Εθνικής μας με την Ισπανία, απλά θα σαστίσετε.

Γραφει Γιαννης Τσακαλος

Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική

Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Αν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser

Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους

Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.