30 λεπτά με ασκήσεις A.M.R.A.P. αρκούν για να γεμίσει μυς το σώμα σου

As-Many-Reps-As-Possible σημαίνει όσες πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς. Μόνο με το ίδιο το σωματικό σου βάρος. Σε 30 λεπτά.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 11 Νοεμβρίου 2021

Οι προπονήσεις που στοχεύουν σε κάθε μεγάλο ή μικρό μυ σε όλο σου το σώμα δεν είναι υποχρεωτικό να διαρκούν ώρες. Αυτό το ημίωρο πρόγραμμα-σμιλευτής αρκεί. Γρήγορο μεν, καυτό δε. Είτε πρόκειται για κινήσεις του κάτω μέρους του σώματος είτε του πυρήνα, δείξε ιδιαίτερη προσοχή στην τοποθέτηση του σώματός σου καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Και έπειτα στρώσου στην προπόνηση.

Ο μοναδικός σύμμαχος -και εχθρός σου ταυτόχρονα- είναι ο χρόνος: 30 λεπτά. Ο χειρότερος εφιάλτης σου, ο μέγιστος  ρυθμός κάθε επανάληψης. Αλλά το μέγα όφελός σου είναι ένα σώμα γεμάτο ολόστεγνους μυς.

> Διάβασε ακόμη: Οι παραλλαγές των push-ups που θα απογειώσουν την προπόνησή σου

Οδηγίες: Εκτελείς στη σειρά όλες τις παρακάτω ασκήσεις, προσπαθώντας να πετύχεις το μέγιστο δυνατό χρόνο επανάληψης ανά άσκηση.

Το πρόγραμμα

> 100 Jumping Jacks (για προθέρμανση)

30 λεπτά με ασκήσεις A.M.R.A.P. αρκούν για να γεμίσει μυς το σώμα σου

> 50 Κάμψεις
> 100 ημικαθίσματα
> 100 Mountain Climbers
 (κάτω)

> 100 ροκανίσματα-ποδήλατο (κάτω)

> 100 ευρείες προβολές με ημικάθισμα -50 ανά πόδι- (κάτω)

> 100 πλάγιες εκτάσεις ποδιών με ημικάθισμα
> 100 εκρηκτικές αναπηδήσεις από ημικάθισμα
> 50 κάμψεις

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

H έπαυλη του Sylvester Stallone στο Λος Άντζελες

Οι μεσογειακές πινελιές και η εκλεπτυσμένη διακόσμηση της εντυπωσιακής έπαυλης.

Τι περιμένουμε από την Apple φέτος

To iPhone 14 και τα υπόλοιπα projects: Ο τεχνολογικός κολοσσός διανύει ήδη μία άκρως παραγωγική χρονιά.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

To 2022 όλοι θέλουν να πάνε στη Σελήνη. Αλλά γιατί;

Μετά από ένα ολιγοετές διάλειμμα, το ενδιαφέρον και η κούρσα των κρατών για την κατάκτηση της Σελήνης επιστρέφει.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Διατροφή για αντοχή στο σκι

Διαιτολόγοι και άλλοι ειδικοί εξηγούν: πολλές πρωτεΐνες, αλλά όχι μόνο αυτές.

Γραφει Γιαννης Σπανος

50 κόλπα για χάσεις 5 κιλά σε ένα μήνα

Ο εύκολος τρόπος. Με ακόμη μεγαλύτερο κέρδος, την απόκτηση περισσότερο υγιεινών συνηθειών για την υπόλοιπη ζωή σου.

Γραφει Τιμος Σαλαμες