Πώς θα χάνεις ένα κιλό την εβδομάδα με την μέθοδο HIIT

Τα τελευταία συμπεράσματα από το Harvard, αποδεικνύουν ότι η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης με τη μέθοδο "ΗΙΙΤ/Weekend" θα σε κάνουν fit πολύ πριν έρθει το καλοκαίρι.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 26 Μαρτίου 2019

Οι στερητικές δίαιτες είναι για τους αδαείς. Τα μακρόχρονα διατροφικά πλάνα και οι συστηματικές προπονήσεις, για τους πολύ υπομονετικούς. Αλλά η μέθοδος HIIT είναι η ιδανική για κάθε άντρα, που θέλει να δει το σώμα του να μεταμορφώνεται από πλαδαρό σε fit, μέσα σε λιγότερο από δυο μήνες. Υπάρχει μια νέα έρευνα που θα ενθαρρύνει τους πάντες: Μπορείς να χάσεις ένα κιλό τη βδομάδα και να χτίσεις μεγάλους και γραμμωμένους μυς, με μια μόνο προπόνηση Σαββατοκύριακου και χωρίς καμία διατροφική στέρηση. Είναι δυνατόν; Ας το δούμε.

Πώς θα χάνεις ένα κιλό την εβδομάδα με την μέθοδο HIIT

Το μυστικό κρύβεται στις μέγιστες θερμίδες που μπορείς να κάψεις μέσα σε 48 ώρες

Ένα κιλό λίπους έχει περίπου 8.000 θερμίδες. Σύμφωνα με τη μελέτη, αν ασκηθείς με ζήλο μέσα σε δυο μόνο μέρες τη βδομάδα, μπορείς να εκμηδενίσεις αυτό το θερμιδικό ισοζύγιο. Το μυστικό, λένε οι ειδικοί, οφείλεται στην υψηλή καύση θερμίδων που παρέχει μια προπόνηση HIIT, ακόμη και όταν αυτή εκτελείται -επιμελώς- κάθε Σαββατοκύριακο. Η επιβεβαίωση δίνεται από τον Dr. Matin Gibala, διευθυντή του Τμήματος Κινησιολογίας του Πανεπιστημίου McMaster στον Καναδά, ο οποίος κατέδειξε με τις μελέτες του ότι 2,5 ώρες προπόνησης με τη μέθοδο HIIT ισούται με 10,5 ώρες προπόνησης με βάρη.

"Η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, έχει την ιδιότητα να αυξάνει τους μηχανισμούς κατανάλωσης οξυγόνου ακόμη και μετά την άσκηση, οδηγώντας το σώμα να καίει πολλές θερμίδες έως και 36 ώρες μετά. Και έχει αποδειχθεί κλινικά, ότι αυτή η μέθοδος καίει έως και 30% περισσότερες θερμίδες από μια τυπική προπόνηση με βάρη", εξηγεί ο Gibala.

ΗΙΙΤ

Πώς καίγονται 2.500 θερμίδες με τη μέθοδο HIIT-Weekend;

  •  Ελαφρύ τρέξιμο στο διάδρομο για ένα λεπτό και επιτάχυνση βηματισμού επί ένα λεπτό. Ακολουθείς τον κύκλο επί 15 λεπτά.
  • Στη συνέχεια, και χωρίς διάλειμμα, εκτελείς επί 15 λεπτά τις εξής δυναμικές ασκήσεις: Πλάγια άλματα, ροκανίσματα, ημικαθίσματα και κάμψεις.
  • Επιστρέφεις στο διάδρομο για να τρέξεις άλλα 15 λεπτά με αργό ρυθμό.

Σύνολο: 45 λεπτά.

Επαναλαμβάνεις το ίδιο μοτίβο την επόμενη μέρα και μένεις στην ίδια ρουτίνα επί 8 τουλάχιστον εβδομάδες.

Από: Esquire IT

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Ταξίδια & Ξενοδοχεία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι το microdosing που αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς

Ναι, έχει να κάνει με ψυχοτρόπες ουσίες. Οι έρευνες όμως δίνουν ενθαρρυντικά μέχρι στιγμής αποτελέσματα.

Γιατί δεν πρέπει ποτέ να πέφτεις για ύπνο μεθυσμένος

Ειλικρινά, δεν το θέλεις αυτό. Κυρίως, επειδή η καρδιά σου μπορεί να σε προδώσει.