Οι τροφές που σε προφυλάσσουν από τους τραυματισμούς

Με το σκεπτικό ότι η πρόληψη σώζει, αυτές οι τροφές καταπολεμούν τις κακώσεις που μπορεί να δημιουργήσει μια προπόνηση στους μυς και τις αρθρώσεις σου.

Μια από τις κύριες ανησυχίες ενός αθλούμενου είναι οι τραυματισμοί και οι κράμπες, πριν, ενδιάμεσα και μετά από μια προπόνηση ή έναν αγώνα. Και για άλλη μια φορά βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τη σημασία της ενυδάτωσης και του "λαδώματος" μυών και αρθρώσεων, μιας διαδικασίας που διατηρεί το σύνολο του σώματος καλά προετοιμασμένο, ικανά ανθεκτικό και τέλεια αποθεραπευμένο.

Πρωτεύοντα ρόλο στο τρίπτυχο "ενυδάτωση-λίπανση-ανθεκτικότητα" παίζουν οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, βιταμίνες C, E, Β1, Β2 και Β6, συνένζυμο Q10 και μαγνήσιο, ενώ όσον αφορά στην πρόληψη τραυματισμών, το ασβέστιο είναι ο κυρίαρχος φύλακας, με σημαντική συνεισφορά και στην ταχύτερη αποθεραπεία μετά από μια προπόνηση. Χωρίς αυτά τα συστατικά στη διατροφή σου (πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια επίπονη σωματική δραστηριότητα) το μυοσκελετικό σου σύστημα είναι πολύ πιθανό να υποστεί φλεγμονές, κράμπες, κόπωση και άλλες επώδυνες καταστάσεις, όπως διαστρέμματα, κατάγματα και ρήξεις.

Οι τροφές που σε προφυλάσσουν από τους τραυματισμούς

Το διατροφικό θησαυροφυλάκιο των μυϊκών σου υπερδυνάμεων

Είναι σημαντικό να διατηρείς καλή θρεπτική πυκνότητα και επαρκή ενέργεια, ώστε από τη μια να αυξάνεις τη μεταβολική σου δραστηριότητα και απ’ την άλλη να δημιουργείς νέο μυϊκό ιστό. Οι γενικές οδηγίες έχουν να κάνουν με υψηλότερη πρόσληψη καθαρών πρωτεϊνών και τη μειωμένη κατανάλωση σύνθετων υδατανθράκων και κορεσμένων λιπαρών, ωστόσο, οι πιο ειδικές οδηγίες που αφορούν στην ελαχιστοποίηση της εμφάνισης τραυματισμών είναι αυτές:

  • Ελαιόλαδο, ιχθυέλαιο και λιπαρά ψάρια (πλούσια σε ωμέγα 3), αβοκάντο, λιναρόσπορος, καρύδια, σπόροι, σκόρδο και κουρκουμάς είναι οι πιο ενδεδειγμένες φυσικές πηγές που νικούν τις φλεγμονές.
  • Φρούτα όπως ο ανανάς και τα μούρα, προσθέτουν πόντους στην μυοσκελετική ενυδατική προστασία, ενώ τζίντζερ, λεμόνι, γαρίφαλο και δεντρολίβανο ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου στις αρθρώσεις.
  • Αποφεύγεις δια ροπάλου τα κορεσμένα λιπαρά -κατά βάση όλες τις επεξεργασμένες τροφές.

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τα ακριβότερα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία

Ναι, η Mercedes 300 SL "έσπασε" το ρεκόρ τιμής με τα 135 εκ. ευρώ.

Γραφει TopGear

Διακοπές στα 5 πιο οικονομικά ελληνικά νησιά

Σύμφωνα με τα Greciamia και Greecetravelideas αυτά είναι τα ελληνικά νησιά που μπορείς να την βγάλεις σχετικά φθηνά.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Τα οφέλη του να κοιμάσαι γυμνός

Όχι μόνο θα νιώθεις πιο ευτυχισμένος, αλλά προστατεύεσαι και από επικίνδυνα βακτήρια.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Elon Musk ετοιμάζεται να φτιάξει ρομπότ που μοιάζουν με άνθρωπο

Το μέλλον μας θα είναι γεμάτο δίποδες μηχανές σε τιμή ευκαιρίας.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Jennifer Lopez - Ben Affleck: Όλα έτοιμα για τη δεύτερη γαμήλια τελετή

Το λαμπερό τριήμερο πρόκειται να ξεκινήσει αυτή την Παρασκευή στην Georgia.

Η ιστορική "Christina O", η υπερπολυτελής θαλαμηγός του Αριστοτέλη Ωνάση

Η ιστορική θαλαμηγός του Ωνάση πέρασε τον Ισθμό της Κορίνθου - Εχει κατασκευαστεί το 1943.