H σκληρή άσκηση δικεφάλων που πρέπει να μοιραστείς με κάποιον

Απλώς χρειάζεσαι μια στραβόμπαρα και έναν φίλο να σε δυσκολέψει να την εκτελέσεις.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 29 Νοεμβρίου 2019

Αν έχεις βαρεθεί να γυμνάζεις τους δικεφάλους σου με τις επαναλήψεις κάμψεων με αλτήρες ή στον πάγκο Scott, έχουμε για σένα μια πρωτότυπη άσκηση, που δείχνει ο προπονητής και vegan bodybuilder Borja Sanfelix. Για να επιχειρήσεις να τη δοκιμάσεις κι εσύ, θα χρειαστείς μια στραβόμπαρα που θα την κρατήσεις με στενή λαβή και έναν φίλο σου (με αρκετή δύναμη στα μπράτσα) για να πιέζει με το σωματικό του βάρος αντίστροφα την κάμψη που εκτελείς.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Borja Sanfelix (@borjasanfelix) on

"Την στιγμή που θέλεις να κατεβάσεις τη στραβόμπαρα και ο σύντροφός σου πιέζει με όλη του τη δύναμη προς τα πάνω, οι δικέφαλοι σου υφίστανται μια πολύ σκληρή έκκεντρη κίνηση, που πολλαπλασιάζει την αιμάτωση και διογκώνει τους μυς με πολύ λίγες επαναλήψεις", λέει ο Sanfelix.  

Τα οφέλη της έκκεντρης προπόνησης για τους δικέφαλους

Εκτός από τον πολλαπλασιασμό της μέγιστης αντοχής σου, θα κερδίσεις και έξτρα ελαστικότητα, η οποία θα μειώσει σημαντικά την πιθανότητα τραυματισμού των μυών και των αρθρώσεων. Χάρη στην ισχυρή αντίστροφη πίεση που δέχονται οι δικέφαλοι, οι αρθρώσεις των αγκώνων τείνουν να επιβραδύνουν την κίνηση απότομα, βοηθώντας τους μυς να πιεστούν με άνεση κάτω από μεγαλύτερο φορτίο.
"Με λίγα λόγια, αποκτάς περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη υπερτροφία, αυξημένη ελαστικότητα και λιγότερους τραυματισμούς. Να γιατί αξίζει να δοκιμάσεις αυτή την άσκηση", λέει ο προπονητής.

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

30 λεπτά με ασκήσεις "A.M.R.A.P." αρκούν για να γεμίσει μυς το σώμα σου

As-Many-Reps-As-Possible σημαίνει όσες πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς. Μόνο με το ίδιο το σωματικό σου βάρος. Σε 30 λεπτά.