Οι διατροφικοί κίνδυνοι του να κάθεσαι συνέχεια σπίτι

Μία εξειδικευμένη κλινική κατέληξε στο πόσα κιλά θα πάρουμε τελικά μέσα στη νέα καραντίνα.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 05 Νοεμβρίου 2020

Από το Σάββατο θα βρισκόμαστε ξανά κλεισμένοι εξαιτίας του κορονοϊού. Θα είμαστε σε καραντίνα για να προστατέψουμε τους εαυτούς μας και κυρίως τις ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού, θα καθόμαστε 24 ώρες το 24ωρο μέσα σε τέσσερις τοίχους με μόνη διέξοδο τη βόλτα –όχι τη δική μας- αλλά του αγαπημένου μας κατοικίδιο, στην περίπτωση που είναι σκυλί, γιατί αν είναι γάτα, δυστυχώς, την πατήσαμε.

Βαρεμάρα, κλεισούρα, στεναχώρια. Αυτές είναι ιδανικές συνθήκες για να αναζητήσουμε λίγη χαρά στο φαγητό και –κυρίως- σε μικρά καθόλου υγιεινά snacks όταν η ψυχολογική κούραση και η άσχημη διάθεση μας χτυπά την πόρτα. Μάλιστα τα πολύ συχνά άδεια ψυγεία μας, τα οποία δεν προλαβαίναμε να γεμίσουμε, λόγω φόρτου εργασίας, τώρα είναι ασφυκτικά γεμάτα. Με λίγα λόγια όλη η χαρά της ζωής κρύβεται στην κουζίνα μας.

Οι διατροφικοί κίνδυνοι του να κάθεσαι συνέχεια σπίτι

Τα πέντε μικρά γεύματα την ημέρα, αποτελούν πάντα μία καλή διατροφική πυξίδα

Τι θα σημαίνει όμως αυτό για την επόμενη μέρα; Τι θα έχει συμβεί στο σώμα μας όταν θα έχει τελειώσει η καραντίνα; Η Clínica Opción Médica της Βαρκελώνης υπολόγισε τι θα πρέπει να περιμένει ο μέσος Ισπανός. Κάτι που, λογικά, δε διαφέρει πολύ για τον μέσο Έλληνα. Τα αποτελέσματα δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικά: Η έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι θα πάρουμε από 3 έως 5 κιλά κατά την περίοδο της καραντίνας.

Φυσικά, δεν είναι ώρα για δίαιτες. Ο στόχος μας θα πρέπει να είναι να μην πάρουμε πολλά επιπλέον κιλά και κυρίως λίπος. Έτσι αυτό που θα πρέπει να κάνουμε είναι να μην υποκύπτουμε με το παραμικρό σε λιχουδιές (όπως σοκολάτες, πατατάκια και γλυκά), να μη βρίσκουμε παρηγοριά στο αλκοόλ (αλλά να το χρησιμοποιούμε με μέτρο), και να προσπαθούμε να κάνουμε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής που ταιριάζει σε κατ’οίκον περιορισμό όπως αυτό. Τέλος, τα πέντε μικρά γεύματα την ημέρα, αποτελούν πάντα μία καλή διατροφική πυξίδα – γιατί μας δίνουν ενέργεια, μας "διασκεδάζουν" κάθε τέσσερις ώρες και μας βοηθούν να κάνουμε καλύτερες καύσεις.

Από: Esquire ES


φωτογραφίες © Getty Images 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

O πιο δραστικός τρόπος για six-pack ταχείας απόδοσης

Μία προπόνηση που συστήνει ο Bobby Maximus, ο πιο σκληροτράχηλος εκπαιδευτής του κόσμου.

Οδηγός επιβίωσης στην καραντίνα vol.2

Όλα όσα θα κάνουν ευκολότερη τη ζωή σου στο sequel του lockdown.