
Το PlayStation και η Nike δημιούργησαν τα νέα sneakers του Paul George
To PG 5 PlayStation Colorway συστήνεται στο κοινό.

Έχοντας δημιουργηθεί σε συνεργασία με τη Nike και τον καλλιτέχνη που βρίσκεται πίσω από τον σχεδιασμό του PlayStation 5, Yujin Morisawa, το PG 5 PlayStation Colorway είναι εμπνευσμένο από την εμφάνιση του PS5 και αλλά και το πάθος του Paul George για το gaming.
Τα νέα -συλλεκτικά- sneakers του φόργουορντ των Los Angeles Clippers εμπνέονται σε μεγάλο βαθμό από το industrial design ενώ επάνω τους διακρίνει κάποιος το logo του PS5, όπως επίσης και το μοτίβο του DualSense wireless controller. Το χρώμα που κυριαρχεί είναι το λευκό, με μαύρες και μπλε λεπτομέρειες.
"Η δημιουργία παπουτσιών σε συνεργασία με το PlayStation και την Nike Basketball τα τελευταία χρόνια αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου χόμπι. Είμαι πάρα πολύ ευγνώμων σε αυτήν την κοινότητα που με υποστήριξε και μοιράστηκε το πάθος μου. Όπως πολλοί από εσάς, είμαι κι εγώ ένας μεγάλος fan του PlayStation για όλη μου τη ζωή, οπότε είναι τιμή μου να παρουσιάσω το νεότερο δημιουργικό μου έργο με τα αγαπημένα μου brands: το PG 5 PlayStation 5 Colorway" τόνισε ο ίδιος ο George μέσω blog στο site του PlayStation.
Το νέο sneaker της Nike αναμένεται να κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες περιοχές από τις 14 Μαΐου.
Διάβασε ακόμη για τα πιο ακριβά sneakers της ιστορίας και την ιστορία των Stan Smith, των πιο θρυλικών sneakers της Adidas.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.