Το PlayStation και η Nike δημιούργησαν τα νέα sneakers του Paul George

To PG 5 PlayStation Colorway συστήνεται στο κοινό.

Έχοντας δημιουργηθεί σε συνεργασία με τη Nike και τον καλλιτέχνη που βρίσκεται πίσω από τον σχεδιασμό του PlayStation 5, Yujin Morisawa, το PG 5 PlayStation Colorway είναι εμπνευσμένο από την εμφάνιση του PS5 και αλλά και το πάθος του Paul George για το gaming. 

Τα νέα -συλλεκτικά- sneakers του φόργουορντ των Los Angeles Clippers εμπνέονται σε μεγάλο βαθμό από το industrial design ενώ επάνω τους διακρίνει κάποιος το logo του PS5, όπως επίσης και το μοτίβο του DualSense wireless controller. Το χρώμα που κυριαρχεί είναι το λευκό, με μαύρες και μπλε λεπτομέρειες.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NBA 2K (@nba2k)

"Η δημιουργία παπουτσιών σε συνεργασία με το PlayStation και την Nike Basketball τα τελευταία χρόνια αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου χόμπι. Είμαι πάρα πολύ ευγνώμων σε αυτήν την κοινότητα που με υποστήριξε και μοιράστηκε το πάθος μου. Όπως πολλοί από εσάς, είμαι κι εγώ ένας μεγάλος fan του PlayStation για όλη μου τη ζωή, οπότε είναι τιμή μου να παρουσιάσω το νεότερο δημιουργικό μου έργο με τα αγαπημένα μου brands: το PG 5 PlayStation 5 Colorway" τόνισε ο ίδιος ο George μέσω blog στο site του PlayStation.

Το νέο sneaker της Nike αναμένεται να κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες περιοχές από τις 14 Μαΐου.

 


Διάβασε ακόμη για τα πιο ακριβά sneakers της ιστορίας και την ιστορία των Stan Smith, των πιο θρυλικών sneakers της Adidas.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα