David Gandy, ο Βρετανός ηγέτης της πασαρέλας

Από κτηνίατρος, το πιο περιζήτητο μοντέλο στη βιομηχανία της μόδας. Το αγαπημένο παιδί του Dolce & Gabbana κλείνει σήμερα τα 40.

Esquire Team
Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 19 Φεβρουαρίου 2020

Γυρίζουμε τον χρόνο πίσω 14 χρόνια και επιστρέφουμε στο όχι και τόσο μακρινό τελικά 2006. Ο David Gandy, τότε, συμπρωταγωνιστεί με την καλλονή γαλανομάτα συνάδελφό του, Bianca Balti στη διαφημιστική καμπάνια του αρώματος Light Blue του Dolce & Gabbana. Τα looks και των δύο είναι ικανά να παγώσουν τον χρόνο, να αφήσουν με ανοικτό το στόμα ακόμα και τον πιο αδιάφορο ή δύσπιστο θεατή.

David Gandy, ο Βρετανός ηγέτης της πασαρέλας

Η μελαχρινή ομορφιά, το βαθύ μπλε βλέμμα και το γραμμωμένο σώμα του κλέβουν τις εντυπώσεις και φυλακίζουν τα γυναικεία βλέμματα.

Αυτομάτως, ο ύψους 1 μέτρου και 91 εκατοστών Βρετανός γίνεται το αγαπημένο αντρικό μοντέλο του διάσημου ιταλικού οίκου μόδας και η φήμη του εξαπλώνεται γρήγορα στη βιομηχανία της μόδας.

Με αφορμή τα σημερινά 40α γενέθλιά του -19 Φεβρουαρίου 1980-, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του πιτσιρικά από το Έσεξ, που ήθελε να γίνει κτηνίατρος, αλλά κατάφερε τελικά να γίνει το πιο περιζήτητο μοντέλο στον πλανήτη.

Από πωλητής αυτοκινήτων, το πρόσωπο του D&G

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Billericay του Έσεξ. Μικρός έπαιζε ράγκμπι, έκανε μαθήματα ιππασίας και χορού και αγαπούσε πολύ τα ζώα. Εξού και η επιθυμία του να ακολουθήσει στην εφηβεία σπουδές κτηνιατρικής. Ωστόσο, δεν είχε καλή σχέση με το διάβασμα και οι βαθμοί του ήταν αρκετά χαμηλοί για να εισαχθεί στη σχολή. Αφού παρακολούθησε μαθήματα υπολογιστών, βρήκε δουλειά ως πωλητής αυτοκινήτων στην εταιρεία Auto Express.

Το μοντέλο Gandy

ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΓΚΑΝΤΙ

Στα 21 του, συμμετέχει σε διαγωνισμό ομορφιάς, βγήκε πρώτος και υπέγραψε συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων Select Model Management, μέσα από το οποίο επιλέχθηκε το 2006 από τους Domenico Dolce και Stefano Gabbana για να πρωταγωνιστήσει στη διαφήμιση του αρώματος Light Blue. Η ανοδική του πορεία στο χώρο του μόντελινγκ είχε μόλις ξεκινήσει.

Μέχρι το 2011, ο Gandy ήταν το κεντρικό πρόσωπο του Dolce & Gabbana. Στο διάστημα εκείνο συνεργάστηκε επίσης με brands, όπως Zegna, Breil, Mango, Banana Republic, μεταξύ άλλων και το 2009 βρέθηκε για πρώτη φορά στη λίστα του Forbes με τα πιο περιζήτητα μοντέλα στον κόσμο. Από το 2011 ξεκίνησε την καριέρα του ως συντάκτης μόδας και αυτοκινήτων: διατηρεί στήλη μόδας στη βρετανική Vogue και αξιολογεί αυτοκίνητα για την βρετανική έκδοση του GQ.

Ο μπαμπάς Gandy

Αποφεύγει να μιλά για την προσωπική του ζωή σε συνεντεύξεις. Το μόνο που ωστόσο τονίζει είναι η αγάπη του για την κόρη του. Τον Δεκέμβριο του 2018, ανακοίνωσε τη γέννηση της Matilda, του καρπού της αγάπης του με τη δικηγόρο Stephanie Mendoros. "Ελπίζω να είμαι καλός πατέρας, όπως ήταν ο δικός μου πατέρας μου", είχε αναφέρει σε ανάρτησή του στο Instagram.

Ο φιλάνθρωπος Gandy

Αφού κέρδισε φήμη ως μοντέλο, ο David Gandy ίδρυσε το 2010 το Blue Steel Appeal, ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα για την υποστήριξη των παιδιών που ζουν σε συνθήκες φτώχειας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.