10λεπτη προπόνηση με αντιστάσεις για γιγάντια χέρια

Ο Jeff Cavaliere, επαγγελματίας fitness trainer, σου δείχνει τον δρόμο.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 17 Ιουνίου 2020

Βαρέθηκες να κάνεις ατέλειωτες κάμψεις με αλτήρες; Νιώθεις ότι θέλεις κάτι διαφορετικό για τη μέρα που θα αφιερωθείς στην προπόνηση των χεριών σου; Ο Jeff Cavaliere, επαγγελματίας fitness trainer, και ειδικός στις ασκήσεις με αντιστάσεις έχει ετοιμάσει ένα πολύ διαφορετικό πρόγραμμα, ικανό να γιγαντώσεις τους δικέφαλούς σου σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι οι πιο παραδοσιακές επιλογές.

Κάθε μία από αυτές ασκήσεις είναι κομμένη και ραμμένη για δημιουργεί μέγιστη ένταση στους μυς. Δεν είναι απλά ότι τα χέρια σου θα φουσκώσουν, αφού το πρόγραμμα φροντίσει να μην αφήσει ούτε ένα μυ παραπονεμένο. Πραγματικά, μπορεί να ανακαλύψεις ακόμα και μυς που μέχρι πρότινος δε γνώριζες ότι υπήρχαν. Ποιες όμως είναι αυτές; Στο παρακάτω βίντεο εξηγούνται όλα αναλυτικά.

Το πρόγραμμα

Ο Cavaliere προτείνει δύο γύρους από κάθε μία από τις ασκήσεις (45 δευτερόλεπτα ο ένας) με 15 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσά τους. Μάλιστα, για τους πολύ προχωρημένους ο έμπειρος fitness trainer έχει να προτείνει μία ακόμα πιο απαιτητική παραλλαγή του συγκεκριμένου προγράμματος, όπου αντί για αντιστάσεις δουλεύεις με αλτήρες. Προσοχή, όμως, γιατί αν δεν είσαι καλά προπονημένος οι τραυματισμοί καραδοκούν. Ένα βήμα τη φορά, λοιπόν, για να μη βρεθείς εκτός αγωνιστικής δράσης.

Από: Esquire UK

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Τεχνολογία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστήμονες κατασκεύασαν φορητή συσκευή που ανιχνεύει ποτά "μπόμπες"

Δημιουργήθηκε με ελληνική συμμετοχή η πρώτη στον κόσμο συσκευή τσέπης που ανιχνεύει επί τόπου τη νόθευση των αλκοολούχων ποτών με μεθανόλη.

Το Instagram στον αγώνα κατά των φυλετικών διακρίσεων

"Εγγυόμαστε πως οι φωνές των Μαύρων θα ακουστούν" αναφέρει στο blog της εταιρείας ο CEO Adam Mossery.