5 πρωινές συνήθειες που βοηθούν στο αδυνάτισμα

Ξεκίνα την προσπάθεια να χάσεις κιλά με το "καλημέρα".

Γράφει: Esquire Editors 24 Ιουλίου 2020

Θέλεις να αδυνατίσεις; Τότε δεν έχεις παρά να αλλάξεις μερικές πρωινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις πιο εύκολα το στόχο σου.

Πρόσθεσε άπαχη πρωτεΐνη στο πρωινό σου

Δεν είναι μόνο ότι σε χορταίνει, αλλά η πρωτεΐνη βοηθάει επίσης να αυξήσεις τη μυική μάζα στο σώμα σου, κάτι που θα σε κάνει να καις περισσότερες θερμίδες, ακόμα και χωρίς να γυμνάζεσαι. Είναι σημαντικό να παίρνεις την πρωτεΐνη που χρειάζεσαι καθημερινά από άπαχες πηγές, όπως ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα ή όσπρια και όχι από κόκκινο κρέας και τυρί που περιέχουν πολλά λιπαρά. Έχε υπόψη ότι χρειάζεσαι περίπου 1 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης για κάθε κιλό τους σωματικού σου βάρους, δηλαδή μια γυναίκα 60 κιλών πρέπει να καταναλώνει περίπου 60 γραμμάρια.

Η συνέχεια στο madamefigaro.gr.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Υγεία & Fitness

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η διατροφή είναι το μυστικό του fitness

Ο Luke Worthington, personal trainer και συντάκτης fitness του βρετανικού Esquire, δείχνει το δρόμο για λιγότερο λίπος και πολύ λιγότερα κιλά στην κοιλιά.

Εμβόλιο κορονοϊού: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τον καθηγητή Λοιμωξιολογίας, Νίκο Σύψα.