Τι θα συμβεί αν τρως αβοκάντο κάθε μέρα;

Η καθημερινή κατανάλωση αβοκάντο έχει, σίγουρα, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Τα τελευταία χρόνια, λίγα τρόφιμα έχουν τέτοιο hype γύρω από το όνομά τους, όσο τα αβοκάντο. Σε σαλάτες, σε πρωινά, σε σάλτσες και dip, αυτό το φρούτο (ναι, είναι φρούτο) συμπληρώνει ιδανικά κάθε γεύμα με τον πιο γευστικό τρόπο. Όμως, μήπως κάνει πολλά περισσότερο από αυτό;


Για παράδειγμα, το αβοκάντο συμβάλλει στην πρόληψη ασθενειών όπως ο καταρράκτης και η αρθρίτιδα. Αυτό συμβαίνει επειδή περιέχει περίπου 15 διαφορετικά θρεπτικά συστατικά που παρέχουν τόσο θερμίδες όσο και υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες Α, C και Ε, κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, ασβέστιο, νάτριο και μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία είναι γνωστά ως "χοληστερόλη". " καλή" χοληστερόλη , η οποία μπορεί ακόμη και να αποτρέψει ασθένειες όπως το Αλτσχάιμερ και συμβάλλει στη μείωση της "κακής χοληστερόλης" στο αίμα.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που το αβοκάντο είναι μία από τις πέντε τροφές που συνιστά το Harvard για να δώσεις δύναμη στον εγκέφαλό σου, και ναι, το ιδανικό είναι να το καταναλώνεις καθημερινά.

Αβοκάντο κάθε μέρα ή όχι;

Μπορεί το Harvard να έχει το αβοκάντο σε μεγάλη υπόληψη, ωστόσο, όπως πάντα υπάρχει μία αντίθετη πλευρά που μας δημιουργεί αμφιβολίες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, προκύπτει προκύπτει αν θυμηθούμε ότι, παρά τα σημαντικά οφέλη του στην υγεία του οργανισμού , είναι επίσης ένα τρόφιμο υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με υψηλή θερμιδική περιεκτικότητα, γεγονός που φυσικά κάνει να αμφιβάλλουν όσοι βρίσκονται σε δίαιτα ή προσέχουν τη θερμιδική τους πρόσληψη . αυστηρά για τη σύνεση της κατανάλωσής του κάθε μέρα.

Η διατροφολόγος, Cynthia Morillas, εξηγεί ότι για να κατανοήσουμε τις επιπτώσεις του αβοκάντο σε μια καθημερινή διατροφή , είναι σημαντικό να γνωρίζουμε το θερμιδικό περιεχόμενο που περιέχει αυτό το φρούτο. Ενδεικτικά, τα 100 γραμμάρια αβοκάντο παρέχουν κατά μέσο όρο 141 θερμίδες.Επιπλέον, αυτή η ίδια ποσότητα αβοκάντο περιέχει 12 γραμμάρια λιπιδίων, 5,9 υδατάνθρακες, 1,5 πρωτεΐνες και 1,8 φυτικές ίνες, κάτι που στην πραγματικότητα είναι καλό, αφού όλα αυτά βελτιώνουν την υγεία του πεπτικού συστήματος και τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Επομένως, όλα εξαρτώνται από την ημερήσια διατροφή ενός ατόμου. Αν ένα άτομο βρίσκεται σε δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες , τότε το καθημερινό αβοκάντο δεν είναι ιδανικό, αλλά αν δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός, αρκεί να μετριάσει την κατανάλωσή του σε όχι περισσότερα από 100 γραμμάρια την ημέρα. Ωστόσο, σύμφωνα με τη διατροφολόγο, το ιδανικό είναι να επιδιώκεται η κατανάλωση αβοκάντο δύο φορές την εβδομάδα για να αποκομίζονται τα οφέλη του, χωρίς την πρόσληψη πολλών θερμίδων.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Elon Musk, τώρα και κατάσκοπος των ΗΠΑ;

Το μυστηριώδες έργο του Elon Musk και της Space X για την αμερικανική κυβέρνηση κοστίζει δισεκατομμύρια και ενοχλεί -προφανώς- Ρωσία και Κίνα.

Γραφει Παυλος Κρουστης