5 ασκήσεις για να κάψεις πολύ περισσότερο λίπος

Με τις συγκεκριμένες θα μειώσεις το σωματικό σου λίπος με τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 12 Μαρτίου 2019

Σύμφωνα με τον κανόνα, το να καις λίπος απαιτεί μια χρονοβόρα, καθημερινή αερόβια προπόνηση. Αλλά υπάρχει ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος που σπάει τον κανόνα, επειδή ακριβώς δεν σε υποχρεώνει να περνάς ώρες πάνω στα μονότονα μηχανήματα cardio, ενώ παράλληλα αποκτάς το ζητούμενο σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

Οι παρακάτω 5 ασκήσεις, οι οποίες επενεργούν σε όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος, μεγεθύνουν την ενεργειακή δαπάνη και καίνε μεγάλες ποσότητες θερμίδων –κάτι που επιταχύνει τη διαδικασία καύσης λίπους- και παράλληλα γεμίζουν το σώμα σου με μεγαλύτερους μυς –κάτι που δεν μπορούν να σου χαρίσουν οι αερόβιες και χρονοβόρες αερόβιες προπονήσεις.

Squats

Ένα σπουδαίο αποτέλεσμα των ημικαθισμάτων είναι το γεγονός ότι τονώνει την παραγωγή αυξητικής ορμόνης και διογκώνει θεαματικά το μυϊκό σύστημα από την κοιλιά και κάτω. Αυτό, επιπλέον, συνεπάγεται ραγδαία καύση λίπους στην ίδια περιοχή του σώματος. Δοκίμασε όλα τα είδη squats που μπορείς (με το βάρος του σώματός σου, με αλτήρες στα χέρια, με μπάρα στην πλάτη, με τη βοήθεια ιμάντων TRX, στο ένα πόδι κλπ.).

Burpees

Αν υπάρχει μια υπερπλήρης άσκηση στο γυμναστηριακό σύμπαν, που μπορεί να σε κάνει να καις θερμίδες και λίπος μέσα σε δυο λεπτά της ώρας, αυτή είναι τα burpees. Δουλεύοντας την άσκηση σε όσο πιο γρήγορο τέμπο μπορείς και με όσες περισσότερες επαναλήψεις αντέχεις (με ανάπαυση ενός λεπτού ενδιάμεσα) θα δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται ταχύτατα.

Deadlifts

Οι άρσεις θανάτου είναι μια ακόμη κορυφαία άσκηση για την αύξηση της δύναμης, πράγμα που συνεπάγεται ότι απαιτεί τεράστια ενεργειακή δαπάνη. Και εδώ, ομοίως με τα squats, μπορείς να εκτελείς την άσκηση με όποια παραλλαγή αντίστασης θέλεις: με αλτήρες, με μπάρα, με λάστιχα, με ένα πόδι κλπ.).

Batlle ropes

Το κούνημα ενός ζευγαριού χοντρών σκοινιών δείχνει παιχνίδι, αλλά πρόκειται για μια από τις πιο σκληροπυρηνικές ασκήσεις Crossfit. Και όλοι οι αθλητές την προτιμούν επειδή απλά είναι ένας κορυφαίος εξολοθρευτής θερμίδων. Η αίσθηση του "παιχνιδιού" υποχωρεί αμέσως μετά το πρώτο λεπτό της άσκησης. Μετά από εκεί, τα σκοινιά γίνονται ασήκωτα. Αν κατορθώσεις να εκτελέσεις την άσκηση battle ropes πάνω από πέντε συνεχόμενα λεπτά, το σίγουρο είναι πως θα βγεις από το γυμναστήριο με πολλά κιλά σωματικού λίπους λιγότερα.

Box Jumps

Εδώ υπάρχει η ίδια αρχική αίσθηση με την παραπάνω άσκηση: δείχνει παιχνιδάκι. Αλλά σε διαβεβαιώνουμε ότι δεν θα σου πάρει πάνω από τρία με πέντε άλματα πάνω στο κουτί για να αντιληφθείς για ποιο λόγο αυτή η άσκηση είναι ό,τι πιο προκλητικό έχεις δοκιμάσει σε αερόβιο επίπεδο. Και επειδή τα box jumps είναι αληθινός δολοφόνος του λίπους, καλό είναι να συνεχίσεις τα άλματά σου επί 10 επαναλήψεις επί 3 σετ.

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Σπαγγέτι με κεφτεδάκια και 10 ακόμη συνδυασμοί φαγητών που πρέπει να αποφεύγεις

Αν θέλεις να προστατεύεις την πέψη σου, μάθε ποια πιάτα πρέπει να κατατάξεις στην κατηγορία "απαγορευμένα".

Αν θέλεις περισσότερη μυϊκή μάζα κάνε αυτό πριν κοιμηθείς

Η νύχτα είναι η στιγμή που οι μύες αναρρώνουν και μπορούν να αυξήσουν θεαματικά τη μάζα τους, αρκεί να έχουν προσλάβει τα σωστά στοιχεία.