Dallara Stradale, ένα ποθητό supercar

Ένα ακόμη διαμάντι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που συνδυάζει στυλ και επιδόσεις.

Για τους πραγματικούς λάτρεις των supercars, τα αυτοκίνητα της Dallara είναι συνώνυμα της εγγύησης. Η ιταλική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1972 από τον πρώην μηχανικό της Ferrari Gian Paolo Dallara και έχει έδρα της το Varano de Melegari, κοντά στην Πάρμα, φημίζεται για την αρτιζάνικη προσέγγισή της και τα μοναδικά sports cars που παράγει. Μόνο τυχαίο δεν είναι άλλωστε το γεγονός ότι σχεδόν όλα τα μοντέλα της αποτελούν ποθητά κομμάτια για κάθε συλλέκτη.

Σε αυτά συγκαταλέγεται σίγουρα και η Dallara Stradale. Πρόκειται για το πρώτο road car στην ιστορία του brand (όλα τα υπόλοιπα μοντέλα ήταν αποκλειστικά για την πίστα), που διαθέτει ασφαλώς το περιβόητο trademark chassis της Dallara, στο οποίο έχουν γίνει αρκετές τροποποιήσεις προκειμένου να είναι λειτουργικό σε συμβατική χρήση.

Dallara Stradale, ένα ποθητό supercar

 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ DALLARA STRADALE 3

Αποτελεί το αποτέλεσμα της επιθυμίας του Gian Paolo Dallara να δημιουργήσει το πρώτο αυτοκίνητο που θα φέρει αποκλειστικά τη σφραγίδα της εταιρείας του, με όλα τα υπόλοιπα να είναι προϊόντα συνεργασίας με άλλες φίρμες όπως οι Ferrari, Lamborghini, McLaren και Alfa Romeo - όλα χρησιμοποιούνται ως Indycars ή για τις ανάγκες της Formula 1 και της Formula 3.

Ο σχεδιασμός της ξεκίνησε το 2015 υπό τον γενικό διευθυντή Andrea Pontremoli, ο οποίος άντλησε έμπνευση από τη φιλοσοφία του Colin Chapman για ελαφρά και minimal sports cars. Το τελικό αποτέλεσμα πατούσε ακριβώς πάνω σε αυτές τις αρχές και το 2017 η Stradale βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Το πρώτο αυτοκίνητο παραδόθηκε στον ίδιο τον Gian Paolo Dallara, με αφορμή τα 81α γενέθλιά του, στα HQ της εταιρείας. 

Η Dallara Stradale είναι εξοπλισμένη με έναν Ford EcoBoost Inline κινητήρα 2,3 λίτρων, που αποδίδει 395 άλογα και τελική ταχύτητα 241 χλμ/ώρα. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,2''. Η παραγωγή της έχει περιοριστεί στα 600 αντίτυπα, με λίγα κάθε χρόνο να διατίθενται προς πώληση. Όσο για την τιμή της, αυτή πλησιάζει τα €200.000.


Διάβασε ακόμη για την ιστορία της κόντρας Ferrari vs Lamborghini, πώς η Ιαπωνία κατέκτησε τον κόσμο του αυτοκινήτου και για το πιο exclusive ράλι του πλανήτη.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Τι εκπληκτικό ανάκαλυψε η Κίνα στη σκοτεινή πλευρά της Σελήνης

Νέα ευρήματα από την αποστολή Chang’e-6 δίνουν στους επιστήμονες αφορμή να επανεξετάσουν την ιστορία και τα υλικά που διαμόρφωσαν τη σεληνιακή επιφάνεια.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Τα 10 πράγματα που ζητούν πιο συχνά οι χρήστες από το ChatGPT

Το ChatGPT δεν είναι απλώς ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, είναι ο νέος ψηφιακός βοηθός που εκατομμύρια άνθρωποι εμπιστεύονται καθημερινά για να τους λύσει τα πιο διαφορετικά προβλήματα.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Πώς μένεις fit μετά τα 80: Τι απαντάνε μερικοί superagers

Στο Blendworth Hills, μια κοινότητα ηλικιωμένων στη Βρετανία, κάτοικοι άνω των 80 διατηρούν δύναμη και ανεξαρτησία μέσα από καθημερινή άσκηση και προσαρμοσμένες δραστηριότητες.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Γιατί στο Halloween βλέπουμε παντού κολοκύθες-ποιος είναι ο συμβολισμός

Στην ουσία, το Halloween δε γιορτάζει τον θάνατο, αλλά το γεγονός ότι εμείς, όλα αυτά τα χρόνια, συνεχίζουμε με άφθονο θράσος να ανάβουμε μια φλόγα μες τα "μούτρα" του. Το θέμα είναι όμως, οι κολοκύθες πού κολλάνε;

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Πώς θα καταλάβεις αν το ταίρι σου πάσχει από ΔΕΠΥ

Υπάρχουν φορές που ο τρόπος που φέρεται το ταίρι σου δεν βγάζει νόημα, όμως ίσως κρύβεται κάτι βαθύτερο πίσω από αυτό. Αυτά είναι τα σημάδια που μπορεί να δείχνουν ότι πάσχει από ΔΕΠΥ.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Γιατί η OpenAI βάζει σε πολλούς μπελάδες το Χόλιγουντ

Η κυκλοφορία του Sora 2 της OpenAI άνοιξε έντονη συζήτηση για τα πνευματικά δικαιώματα. Πρακτορεία και στούντιο κατηγορούν την εταιρεία για παραπλανητικές πρακτικές και χαλαρούς ελέγχους.

Γραφει Γιαννης Μπελεσιωτης