Πλάτη, το νέο six-pack

Ο καλύτερος τρόπος για να χτίσεις σπουδαίους μύες και να αποφύγεις ένα σωρό προβλήματα υγείας.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 27 Ιανουαρίου 2022

Κάνε ένα γκάλοπ και ρώτα τους φίλους σου ποιες μυϊκές ομάδες θέλουν να γυμνάσουν περισσότερο στο σώμα τους. Οι περισσότεροι θα σου πουν τους κοιλιακούς και τους δικεφάλους τους, άντε, κάποιος συνειδητοποιημένος, που γνωρίζει ότι έχει αρχίσει να φέρνει στον Μπομπ τον Σφουγγαράκη, να αισθάνεται τύψεις που δεν γυμνάζει όσο θα ήθελε τα πόδια του. Κανείς δεν πρόκειται να σου απαντήσει ότι θα ήθελε να δοκιμάσει αλλιώτικες ασκήσεις για την πλάτη του, έτσι ώστε να τη σμιλεύσει και να αποκτήσει καλύτερη εικόνα. Κι όμως, απ' ό,τι φαίνεται, η γυμνασμένη πλάτη πρόκειται να αποτελέσει το six-pack του 2022.

Η σπουδαιότητα μιας γερής πλάτης για την υγεία σου

Καθώς είσαι δίποδο, οι μύες στην περιοχή της πλάτης σου σε βοηθούν να κατανείμεις σωστά κάθε επιβάρυνση που υφίσταται η σπονδυλική σου στήλη. Αν δεν είναι τόσο δυνατοί, μπορεί να αντιμετωπίσεις προβλήματα στη στάση του σώματός σου, αλλά και φρικτούς πόνους.

Οφείλουμε, επίσης, να αναφέρουμε το πόσο πολύ συνεισφέρει η αρμονικά γυμνασμένη πλάτη στη γενικότερη καλή σου εικόνα, αλλά και στο να δείχνουν πιο ωραία πάνω σου τα ρούχα που φοράς.

Πώς, λοιπόν, μπορείς να αποκτήσεις μια δυνατή και γραμμωμένη πίσω όψη;

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης

Αν είσαι προχωρημένος στα προγράμματα γυμναστικής, αυτό στο οποίο θα πρέπει να εστιάσεις είναι η εναλλαγή των λαβών που χρησιμοποιείς στις ασκήσεις που κάνεις. Αν είσαι αρχάριος, δώσε βάση στην κωπηλατική και τα pull-downs, πάλι φροντίζοντας να εναλλάσσεις τις λαβές. 

Πλάτη, το νέο six-packiStock

Τα προβλήματα υγείας που θα προλάβεις

Με το να γυμνάζεις την πλάτη σου με τον ορθό τρόπο δρας προληπτικά των ενοχλήσεων στον αυχένα, την οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης και τους ώμους.

> Διάβασε ακόμα: Πώς θα χτίσεις γρήγορα τεράστια πλάτη

Μάλιστα, σε αυτό το σημείο θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όσοι ασκούμενοι δεν δίνουν την ίδια βάση στην πλάτη με αυτήν που δίνουν στο στήθος, καταλήγουν να έχουν προβλήματα στους ώμους τους, καθώς αυτοί μετακινούνται πιο μπροστά, με συχνή κατάληξη την κύφωση.

Ποιους μύες της πλάτης σου μπορείς να γραμμώσεις

Τους πλατείς ραχιαίους και τους τραπεζεοειδείς μύες στο πάνω μέρος της πλάτης σου, αλλά και τον τετράγωνο οσφυϊκό που βρίσκεται πιο χαμηλά.

> Διάβασε ακόμα: Τι πραγματικά συμβαίνει όταν προπονείσαι για six-pack

Σε πιο μικρό βαθμό, τους οπίσθιους δελτοειδείς, τον ρομβοειδή και τον μείζονα στρογγυλό.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της Volvo

Η Volvo έχει πειραματιστεί αρκετά στην ιστορία της και μας κληροδότησε ιστορικά μοντέλα. Αυτά είναι τα καλύτερα Volvo που φτιάχτηκαν ποτέ.

Γραφει TopGear

Queer λεξικό για αρχάριους

Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα κατά της Ομοφοβίας, της Αμφιφοβίας και της Τρανσφοβίας βλέπουμε το who is who της LGBTQIA+ κοινότητας.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Τo μυστικό του γηραιότερου bodybuilder του πλανήτη

Ο 72χρονος Κινέζος bodybuilder Xinmin Yang ισχυρίζεται ότι οφείλει τα πάντα στο 'πρωινό γεύμα της αιώνιας νιότης'.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η τραγική ιστορία της Paris Hilton

Το απόλυτο it girl της δεκαετίας του 2000 βλέπει ακόμη εφιάλτες εξαιτίας της κακοποίησης που υπέστη ως έφηβη.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Ίσως το iPhone 15 να φέρει την επανάσταση

Ειδικοί προβλέπουν ότι στη συσκευή θα υπάρξει μία αλλαγή που θα εκτιμήσουν όλοι οι χρήστες.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη