Οι ασκήσεις της παραλίας που θα βάλουν φωτιά στο σώμα σου

Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής για ολόκληρο το σώμα, που μπορείς να πάρεις μαζί σου στις διακοπές.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 19 Ιουλίου 2021

Η παραλία παρέχει πολλές ευκαιρίες σε έναν άνδρα για να τον κάνει ευτυχισμένο: Οι γυναίκες είναι με τα μαγιό τους και με ανάλαφρη διάθεση, τα απαραίτητα ρούχα του είναι ένα μαγιό πλύνε - βάλε, σε πολλές περιπτώσεις τα beach bars βρίσκονται αραδιασμένα το ένα δίπλα στ' άλλο και πολλά ακόμη. Σε αυτά, μπορείς να προσθέσεις και κάτι ακόμη. Ναι, την προπόνηση.

Για τους πιο ενεργητικούς τύπους υπάρχει και κάτι ακόμη: μια αμμώδης παραλία είναι το απόλυτο προπονητικό περιβάλλον – εντελώς φυσικό, εντελώς δωρεάν. Η άμμος παρέχει μια φυσική αντίσταση και μειώνει τις καταπονήσεις των αρθρώσεων, των οστών και των μυών, η θάλασσα επιτρέπει μια ολοκληρωμένη, ασφαλή και με μεγάλη ποικιλία ασκήσεων αερόβια προπόνηση, ενώ όλο αυτό το γαλήνιο σκηνικό προσφέρει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για διαλογισμό και αποβολή του στρες.

Εδώ, σε μερικά απλά βήματα, το απολαυστικότερο πρόγραμμα fitness που θα κάνεις ποτέ.

Τρέξιμο στη μαλακή άμμο

Η πιο αυθεντική και παραδοσιακά αποδοτικότερη άσκηση για όλο το σώμα. Μελέτες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο σε μαλακή άμμο απαιτεί 1,5 φορά περισσότερη ενέργεια συγκριτικά με το τρέξιμο στο δρόμο, πράγμα που σημαίνει ότι σε κάνει πιο δυνατό. Επίσης, το τρέξιμο σε μια παραλία με μαλακή άμμο μειώνει σημαντικά τις κακώσεις στους αστραγάλους, τα γόνατα και τα ισχία εξαιτίας της απορρόφησης των κραδασμών από το βύθισμα του πέλματος στην άμμο.

> Διάβασε ακόμη: Τα πιο απλά τρικ για να χάσεις βάρος

Tip: Τρέξε δέκα λεπτά σε μαλακή άμμο, ώστε να προπονηθείς σκληρά, αλλά σε βραδύτερο ρυθμό. Και συνέχισε με άλλα δέκα λεπτά σε σκληρότερη άμμο, κοντά στο κύμα, επαναλαμβάνοντας την εναλλαγή όσο χρόνο αντέχεις. Αυτή η μορφή διαλειμματικής προπόνησης θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Τρέξιμο μέσα κι έξω απ’ το νερό

Η προπονητική ρουτίνα που επαναλαμβάνουν οι επαγγελματίες surfers προκειμένου να δυναμώσουν τα πόδια και τη μέση τους είναι η εξής:

Tρέξιμο μέσα στη θάλασσα κατά μήκος στης ακρογιαλιάς και με το σώμα μέχρι τη μέση μέσα στο νερό για πέντε λεπτά. Στη συνέχεια, τρέξιμο για δέκα λεπτά στην άμμο (πέντε σε μαλακή, πέντε σε σκληρή) και ξανά μέσα στο νερό, μετά πάλι μέσα στη θάλασσα, κ.ο.κ.

> Διάβασε ακόμη: Tips για τέλειες καταδύσεις

Η προστιθέμενη αντίσταση του νερού σε βοηθά να χτίσεις όγκο και δύναμη στο κάτω μέρος του σώματος, κάτι που μπορείς να πολλαπλασιάσεις αν περιλάβεις μερικές ακόμη πλειομετρικές κινήσεις όπως να σηκώνεις πολύ ψηλά τα γόνατα την ώρα που αλλάζεις βηματισμό μέσα στο νερό.

Η συνέχεια στο gr.AskMen.com

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

H φωτογραφία που 'ρίχνει' κάθε χρόνο το Twitter

Τι σχέση μπορεί να έχει ο Umberto Eco με όλα αυτά άραγε;

O μετρ της casual κομψότητας, Nino Cerruti δε μένει πια εδώ

Η ιταλική μόδα αποχαιρετά έναν από τους πρωτοπόρους της.

Τι είναι το Wordle με το οποίο έχει κολλήσει όλο το ίντερνετ

Απόρροια μίας αγάπης μεγάλης που εξελίχθηκε σε ιντερνετικό trend.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Μία βόλτα στο Instagram της Κάτιας Ταραμπάνκο, που επιστρέφει στο Survivor

Τέτοιο comeback ούτε ο Cristiano Ronaldo στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Η Sofia Vergara θυμήθηκε τα 90s

H 49χρονη Κολομβιανή ηθοποιός σε ένα επικό throwback με μπικίνι.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Μιλάνε τελικά τη γλώσσα μας οι σκύλοι;

Μία μελέτη από ουγγρικό πανεπιστήμιο έλυσε το μυστήριο χάρη στην ανάγνωση του Μικρού Πρίγκιπα.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη