15λεπτο πρόγραμμα για στέρνο και χέρια

Ταχύρρυθμη προπόνηση τριών απλών αλλά απαιτητικών ασκήσεων.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 14 Μαΐου 2020

Ο χρόνος είναι χρήμα και δεν περιμένει κανένα, οπότε αφού είμαστε έτοιμοι να σου παρουσιάσουμε ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα fitness ας αφήσουμε τις εκτενείς εισαγωγές στην άκρη. Το μοναδικό πράγμα που θα χρειαστείς είναι 15 λεπτά από τη ζωή σου και όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς να εκτελέσεις, σημειώνοντας πάντα το "σκορ" για τα να σπάσεις το ρεκόρ σου στο μέλλον όσον αφορά αυτήν την προπόνηση. Γιατί να το κάνεις αυτό; Για να γυμνάσεις στο τρομερό βαθμό το πάνω μέρος του κορμιού σου και κυρίως τα χέρια και το στέρνο σου.

"Το να γυμνάζεσαι από την πιο δύσκολη κίνηση στην πιο εύκολη, σε βοηθά ώστε να αυξάνεις τις επαναλήψεις καθώς περνάς από τη μία άσκηση στην άλλη, φροντίζοντας να γυμνάζεις τους μυς σου στο έπακρο" εξηγεί ο συντάκτης fitness Andrew Tracey. Ετοιμάσου, λοιπόν, για ένα πρόγραμμα υψηλής έντασης, πολύ μεγάλης ταχύτητας και ακόμα μεγαλύτερων αποτελεσμάτων που θα σε βοηθήσουν να βγεις στην παραλία.

Κάμψεις

15λεπτο πρόγραμμα για στέρνο και χέρια

Επαναλήψεις: 10 | Γύροι: Όσοι περισσότεροι μπορείς σε 15 λεπτά

Κάμψεις σε πάγκο

Κάμψεις σε πάγκο

Επαναλήψεις: 15 | Γύροι: Όσοι περισσότεροι μπορείς σε 15 λεπτά

Βυθίσεις τρικέφαλων

Βυθίσεις τρικέφαλων

Επαναλήψεις: 20 | Γύροι: Όσοι περισσότεροι μπορείς σε 15 λεπτά

Από: Esquire UK


φωτογραφία © Getty Images 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Όλοι μιλούν για το McMurtry Speirling

Το McMurtry Speirling Prototype είναι από χθες το μεγαλύτερο talk of the town στην παγκόσμια αυτοκίνηση και το ρεκόρ στο Goodwood είναι μόνο η αρχή.

Γραφει TopGear

Η σχεδόν κινηματογραφική ζωή του Elon Musk

Τον έδερναν οι συμμαθητές του, ο πατέρας του σκότωσε τρεις ανθρώπους, ο ίδιος έγινε -για κάποιους- ο πιο πλούσιος άνθρωπος πάνω στη Γη.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

5 κλασικές ασκήσεις με kettlebell για το σπίτι

Εύκολοι τρόποι για να γίνει το kettlebell ο πρωταγωνιστής του λειτουργικού bodybuilding.

Γραφει Γιαννης Σπανος

A day in the life | To foldable αξεσουάρ του lifestyle editor είναι αυτό που χρειάζεται κάθε άντρας

Ένας συντάκτης του Esquire γράφει για τα βασικά σημεία του foldable κινητού που πλέον δεν μπορεί να αποχωριστεί ούτε στη δουλειά του.

Γραφει Νικος Παπαηλιου

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς συνεχίζει να μην τουιτάρει με ποιότητα

Σε ανάρτησή του που προκάλεσε αντιδράσεις ο Στέφανος Τσιτσιπάς πρότεινε οι δήμοι να φυτέψουν οπωροφόρα δέντρα για να τρώνε οι άστεγοι.

Viritech Apricale, το πρώτο hypercar υδρογόνου

Το πρώτο hypercar υδρογόνου έχει 1.086 ίππους.

Γραφει TopGear