Θαλάσσια σπορ, ο εχθρός των θερμίδων

Υπάρχουν πολλοί και καλοκαιρινοί τρόποι για να κάψεις θερμίδες και να παραμείνεις fit αυτό το καλοκαίρι.

Γιατί το σχοινάκι είναι μια πλήρης προπόνηση

10 λεπτά αρκούν για να κάψεις πολλές θερμίδες, να τονώσεις την αερόβια αντοχή σου και να χτίσεις μυς.

Γραφει Γιαννης Σπανος

To φαινόμενο food hangover και πώς να το αντιμετωπίσεις

Ένα μεγάλο γεύμα μπορεί να προκαλέσει ό,τι και η υψηλή κατανάλωση αλκοόλ.

Για περισσότερη μυϊκή μάζα, κάνε αυτό πριν κοιμηθείς

Η νύχτα είναι η στιγμή που οι μύες αναρρώνουν και μπορούν να αυξήσουν θεαματικά τη μάζα τους, αρκεί να έχουν προσλάβει τα σωστά στοιχεία.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Οι κίνδυνοι από τα σωματίδια καπνού

Η αποπνικτική ατμόσφαιρα λόγω των πυρκαγιών εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους.

6 τρόποι για εύκολο πρωινό ξύπνημα

Χρήσιμες συμβουλές για όσους δυσκολεύονται να ξυπνήσουν το πρωί.

Διπλή προπόνηση, ίσως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος εκγύμνασης

Θέλεις να γυμναστείς αποτελεσματικά για να φτιάξεις ένα ασυναγώνιστο μυϊκό σύστημα. Να, τι πραγματικά συμβαίνει στο σώμα σου όταν προπονείσαι δυο φορές την ημέρα.

Γραφει Τιμος Σαλαμες