Togroni, το RTD του 2021
Ξέχνα τα εμφιαλωμένα cocktails, μόλις μπήκαμε στην εποχή του Togroni.
Πιθανότατα δεν χρειάζεται καν να αναφέρουμε τις συνέπειες και τα προβλήματα που η πανδημία του κορονοϊού προκάλεσε -και εξακολουθεί να προκαλεί- στην εστίαση γενικότερα και στα μπαρ ειδικότερα. Ο κόσμος του ποτού άλλαξε εντελώς, αναμένοντας και αναζητώντας τον τρόπο για να επιστρέψει ξανά στη δική του κανονικότητα. Κάπου εκεί γεννήθηκε και η ιδέα του Togroni.
Μία νέα συνήθεια
Τι είναι πάλι αυτό, θα αναρωτιέσαι. Η απάντηση είναι απλή. Μέσα στον ready-to-drink (RTD) πυρετό των cocktails και τα bottled to-go offerings που τα μπαρ (αλλά και κάποια εστιατόρια) επιστράτευσαν προκειμένου να διατηρήσουν την επαφή με το κοινό όσο παρέμεναν κλειστά αλλά και για λόγους οικονομικής επιβίωσης, προέκυψε μία νέα κατηγορία 'ποτού στο χέρι', αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ασφαλώς αυτόν τον όρο.
Η ιδέα είναι να συνδυάζονται τρεις μινιατούρες ποτών (των 50 ml), που συνθέτουν κλασικά cocktails με τον αντίστοιχο αριθμό υλικών. Γεννήθηκε από τον Αμερικανό Nick O’Connell, που διατηρεί μία κάβα στα προάστια της Βοστώνης. Ο O’Connell αναζητούσε κατά την περίοδο του lockdown έναν fun τρόπο για να προωθήσει τα προϊόντα του και, εκ του αποτελέσματος, τον βρήκε.
Το κίνημα του Togroni
Ο προαναφερθέντας ξεκίνησε να πουλά συνδυαστικά μινιατούρες από gin, βερμούτ και Campari, θέλοντας να δώσει στους πελάτες του μία ευκαιρία για Negroni στη στιγμή. Παράλληλα, δημιούργησε και την αντίστοιχη σελίδα στο Instagram ώστε να δημιουργηθεί και το αντίστοιχο hype στον κόσμο του ίντερνετ.
Σύντομα, είδε την προσπάθειά του να αποδίδει, προσθέτοντας κι άλλες επιλογές στο 'μενού'. "Εδώ γεννήθηκε το Togroni" γράφει πλέον η επιγραφή έξω από το μαγαζί του O’Connell, με το κάθε ποτό να κοστολογείται στα $9,99 - μία αρκετά λογική τιμή.
Η περίπτωσή του επιβεβαιώνει πως η πανδημία γέννησε αρκετές ιδέες για εκείνους που βλέπουν λίγο πιο μακριά.
Διάβασε ακόμη για το Λούβρο του κρασιού, τη νέα τάση του πορτοκαλί κρασιού, για 2 τέλεια pairings ποτού-σοκολάτας και τον Κώστα Ιγνατιάδη που θεωρεί πως τα μπαρ είναι σταθμοί της νοσταλγίας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η μαγεία του Glenfiddich στο Esquire Townhouse Athens 2025
Στο Esquire Townhouse Athens 2025, το Glenfiddich 16YO παρουσίασε έναν κόσμο γεύσης και αισθητικής, εμπνευσμένο από τη συνεργασία με την Aston Martin F1® Team, σε μια βραδιά υψηλής ποιότητας και στυλ.
Από το Κεντάκι στον κόσμο: Το bourbon που έγινε σύμβολο εθνικής κληρονομιάς
Από τα βαρέλια του Κεντάκι έως τα μπαρ του κόσμου, το bourbon της Jim Beam αποδεικνύει πως η αυθεντικότητα και ο χρόνος παραμένουν οι πιο δυνατές αξίες κάθε παράδοσης.
St-Germain: Mixability à la française
Με ντελικάτο άρωµα φρέσκων λουλουδιών και την κοµψότητα της παριζιάνικης φινέτσας, το διάσηµο λικέρ St-Germain αποτελεί τον κρυφό άσο του mixability. Απογειώνει από ένα απλό spritz µέχρι τις πιο δηµιουργικές συνθέσεις, αποδεικνύοντας πως η γεύση της άνοιξης δεν έχει, τελικά, εποχή.
Γραφει Μπαμπης Δουκας15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στη μεγάλη γιορτή των spirits;
Από το Μεξικό και την Patrón μέχρι το γαλλικό St- Germain και το ιρλανδέζικο ουίσκι Teeling, ανακαλύψτε τις γεύσεις και τα brands που έκλεψαν τις εντυπώσεις
Anther Herrera, από μέλος συμμορίας στη Βενεζουέλα, ambassador για το ρούμι Santa Teresa 1796
Το 2003, συμμορίτες εισέβαλαν στη χασιέντα Santa Teresa και έστησαν ενέδρα. Τους δόθηκαν δύο επιλογές: Είτε να γίνουν ενεργά μέλη της είτε να αντιμετωπίσουν τον νόμο. Έτσι δημιουργήθηκε το Project Alcatraz, για το οποίο μας μίλησε ο σημερινός ambassador του Santa Teresa 1796.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληHennything Is Possible: Η νέα εποχή του Hennessy στο Athens Bar Show 2025
Με ανανεωμένο πνεύμα και vibrant ενέργεια το Hennessy επανασυστήθηκε δυναμικά στο Athens Bar Show 2025, αναδεικνύοντας τις απεριόριστες δυνατότητές του για mixability.