Πρόγραμμα με αλτήρες για μεγαλύτερο όγκο και λιγότερο λίπος

Τι να την κάνεις την μπάρα όταν υπάρχουν "βαράκια" στο σπίτι;

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 09 Απριλίου 2020

To πρόγραμμα που ακολουθεί είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα WODS (σ.σ: Work Out of the Day) που ακολουθούν όλοι όσοι αγαπούν το CrossFit. Σκοπός του είναι να ξυπνήσει το σώμα καθώς αυτό θα "σπρώχνει", θα "τραβά" και θα "βυθίζεται". Ή με άλλα λόγια θα καίει λίπος και θα σχηματίζει μεγαλύτερη μυϊκή μάζα. Γιατί τι να την κάνεις την μπάρα όταν υπάρχουν αλτήρες aka "βαράκια" στο σπίτι;

Το πρόγραμμα

Κάνε συνολικά πέντε γύρους, με τους τρεις από αυτούς να αποτελούν σιρκουί ασκήσεων - αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις και τις 12 επαναλήψεις στις άρσεις θανάτου, και ύστερα να προχωρήσεις στα hang cleans- με όσο λιγότερη ξεκούραση γίνεται. Ύστερα από τις πιέσεις ώμων με αλτήρες, προσπάθησε να μην ξεκουραστείς και να ξεκινήσεις τις άρσεις θανάτου ξανά. 

Άρσεις θανάτου με αλτήρες (Dumbbell Deadlift)

Πρόγραμμα με αλτήρες για μεγαλύτερο όγκο και λιγότερο λίπος

Γύροι: 5 | Επαναλήψεις: 12 | Ξεκούραση: Καθόλου

Dumbbell Hang Clean

Hang clean

Γύροι: 5 | Επαναλήψεις: 9 | Ξεκούραση: Καθόλου

Πιέσεις ώμων με αλτήρες (Dumbbell Push Press)

Πιέσεις ώμων με αλτήρες

Γύροι: 5 | Επαναλήψεις: 6 | Ξεκούραση: 0

Από: Esquire UK


φωτογραφίες © Getty Images 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η καραντίνα βλάπτει τον εγκέφαλο όπως η πείνα

Η κοινωνική απομόνωση μπορεί να μοιάζει με τον χρόνιο υποσιτισμό λένε οι επιστήμονες.

Η σωστή γυμναστική στην καραντίνα σύμφωνα με Έλληνα υπερμαραθωνοδρόμο

Το κλειδί είναι η σταθερότητα για τον Γιάννη Κουρκουρίκη.